Jump to content



Photo
- - - - -

Amazon PCDD $12.49 Walking Dead ($7.49 after coupon)


  • This topic is locked This topic is locked
18397 replies to this topic

#4021 KaOTiK

KaOTiK

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 07:28 PM

Oh also, around Black Friday, we'll have this bundle for $9.99:

WB Kombat Pack:

Lord of the Rings: War In The North
Mortal Kombat Kollection
Batman Arkham Asylum GOTY

Cheers,
Tony


Again another nice bundle, and again own them all lol

I think we should get a $5 off coupon for Lego LOTR if we bought the Lego bundle :P

#4022 Eldredpe

Eldredpe

    Disconcerted

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 07:35 PM

Again another nice bundle, and again own them all lol

I think we should get a $5 off coupon for Lego LOTR if we bought the Lego bundle :P


Well I think we should get Lego LOTR free if we viewed the store page of the Lego bundle.

Beat that.

#4023 Estbarul

Estbarul

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 07:41 PM

Great THQ deal! I have 2/6, but maybe I buy it, it's cool and have nice games (also I hope they are steamworks)... keep up with those awesome deals! And it's good to help THQ too.

#4024 plft

plft

    Ploceus castaneiceps

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 07:46 PM

We don't sell Bethesda content digitally yet :(.

Also, I've got another upcoming bundle for you guys to look at:

$9.99 for:

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Metro 2033
Red Faction Guerrilla
Homefront
Red Faction Armageddon
Space Marine

Right now all of these are Steam keys (individual keys when you buy the bundle) except for Stalker and Guerrilla. There is a high chance we'll get those as Steam keys.

I'm still locking down a date but it'll likely happen sometime next week.

I'm pretty pumped about this one :).

Cheers,
Tony

That is a great bundle, too bad I have everything except for Space Marine. I highly recommend both Red Faction games.

#4025 KaOTiK

KaOTiK

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 07:50 PM

Well I think we should get Lego LOTR free if we viewed the store page of the Lego bundle.

Beat that.


I was trying to aim for something in the realm of possible lol

#4026 roztworek

roztworek

    CAG in Training

  • CAG in Training

Posted 07 November 2012 - 07:53 PM

bundle is great but im only missing homefront and stalker. those 2 arent worth 10$, specially since im not really interested in those games.

I would love to see skyrim in good sale sometime soon :)

#4027 Amazon DVG Deals

Amazon DVG Deals

    Amazon Official Rep

  • Retailer Representative

Posted 07 November 2012 - 08:05 PM

Also,

We got the $5 coupon promo approved again :). It'll start around Black Friday. For those of you who don't remember it, MysterD loved it and can probably describe it for you.

Also Black Friday will include this bundle for $7.49:


  • [FONT="]Victoria Franchise[/FONT]
  • [FONT="]Hearts of Iron III Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur II[/FONT]
  • [FONT="]Achtung Panzer 1943[/FONT]
  • [FONT="]Gettysburg Armored Warfare[/FONT]
Cheers,
Tony
Cheers,
Tony - "T-Money"
Follow us on Facebook and Twitter:
www.twitter.com/amazongames
http://www.facebook....?ref=ts&fref=ts

#4028 groz24

groz24

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:06 PM

I'd be all over that THQ pack. The WB pack is alright, but not interested in MK at all, may still buy it and try to unload that part of it.

#4029 pinkgun

pinkgun

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:09 PM

Also,

We got the $5 coupon promo approved again :). It'll start around Black Friday. For those of you who don't remember it, MysterD loved it and can probably describe it for you.

Also Black Friday will include this bundle for $7.49:


  • [FONT="]Victoria Franchise[/FONT]
  • [FONT="]Hearts of Iron III Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur II[/FONT]
  • [FONT="]Achtung Panzer 1943[/FONT]
  • [FONT="]Gettysburg Armored Warfare[/FONT]
Cheers,
Tony

Hey Tony, are they all steam keys? Because Achtung Panzer - Kharkov 1943 has been pulled out from the steam store

#4030 Amazon DVG Deals

Amazon DVG Deals

    Amazon Official Rep

  • Retailer Representative

Posted 07 November 2012 - 08:11 PM

Hey Tony, are they all steam keys? Because Achtung Panzer - Kharkov 1943 has been pulled out from the steam store


We'll have Steam keys for the games that have Steam counterparts (I think). Need to check with Paradox.

Cheers,
Tony
Cheers,
Tony - "T-Money"
Follow us on Facebook and Twitter:
www.twitter.com/amazongames
http://www.facebook....?ref=ts&fref=ts

#4031 pinkgun

pinkgun

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:12 PM

We'll have Steam keys for the games that have Steam counterparts (I think). Need to check with Paradox.

Cheers,
Tony

Good to know, thanks in advance :)

#4032 elessar123

elessar123

    96.5% more WUB WUB

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:13 PM

Tony, white text doesn't show up on the mobile version, btw.

#4033 Drabelincoln

Drabelincoln

    Town Drunk

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:14 PM

Tony, white text doesn't show up on the mobile version, btw.


Qft

#4034 Naked Snake Eyes

Naked Snake Eyes

    What would Snake do?

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:40 PM

Please Tony, can you check what extra contents ACIII Deluxe comes with ?

Amazon states:

Quote:
Deluxe Edition customers receive extra in-game content:

  • Three single-player missions: Lost Mayan Ruins, Ghost of War, and A Dangerous Secret.
  • Two single-player characters: Captain of the Aquila and Colonial Assassin.
  • Two multiplayer characters: Redcoat and Sharpshooter.
While official ACIII Deluxe contects should be:

Quote:
4 bonus single-player missions, adding over an hour of additional gameplay.
A collection of 25 tracks from the official Assassin’s Creed® III soundtrack (mp3 files).
George Washington’s notebook (pdf file). Plus some extra weapons

I think it would be safest to assume we'll get what Ubisoft details on their website/online store, vs what Amazon lists. I wonder what the 4th bonus mission is, as far as I can tell there are only 3 pre-order bonus missions.

Gamefly lists the same contents as Ubisoft does.

Edited by Solid-Snake-Eyes, 07 November 2012 - 11:06 PM.


#4035 oscargrouch

oscargrouch

Posted 07 November 2012 - 08:42 PM

I'm hoping for a redonkulous deal on Saints Row 3 this Black Friday.

#4036 BernardoOne

BernardoOne

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 08:44 PM

Also,

We got the $5 coupon promo approved again :). It'll start around Black Friday. For those of you who don't remember it, MysterD loved it and can probably describe it for you.

Also Black Friday will include this bundle for $7.49:


  • [FONT="]Victoria Franchise[/FONT]
  • [FONT="]Hearts of Iron III Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur II[/FONT]
  • [FONT="]Achtung Panzer 1943[/FONT]
  • [FONT="]Gettysburg Armored Warfare[/FONT]
Cheers,
Tony

OMG OMG OMG OMG :D
Does Victoria Franchise includes the dlc for Victoria 2?

#4037 Amazon DVG Deals

Amazon DVG Deals

    Amazon Official Rep

  • Retailer Representative

Posted 07 November 2012 - 09:06 PM

OMG OMG OMG OMG :D
Does Victoria Franchise includes the dlc for Victoria 2?


Yes.

Cheers,
Tony
Cheers,
Tony - "T-Money"
Follow us on Facebook and Twitter:
www.twitter.com/amazongames
http://www.facebook....?ref=ts&fref=ts

#4038 vherub

vherub

Posted 07 November 2012 - 09:11 PM

Tony-

maybe you want to put a spoiler in the op listing some of the upcoming bundles/black friday deals planned so people are on the lookout?

#4039 Twin

Twin

    CAG in Training

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 09:18 PM

Yes.

Cheers,
Tony

Hey! If you have a moment, could you list what's in Victoria Franchise, King Arthur Collection and Hearts of Iron III Collection?
thanks!

#4040 Necrotron

Necrotron

    Now with strawberry!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 09:51 PM

We don't sell Bethesda content digitally yet :(.

Also, I've got another upcoming bundle for you guys to look at:

$9.99 for:

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Metro 2033
Red Faction Guerrilla
Homefront
Red Faction Armageddon
Space Marine

Right now all of these are Steam keys (individual keys when you buy the bundle) except for Stalker and Guerrilla. There is a high chance we'll get those as Steam keys.

I'm still locking down a date but it'll likely happen sometime next week.

I'm pretty pumped about this one :).

Cheers,
Tony


If anyone is buying this and doesn't want/need Space Marine, I'd be happy to take a copy off their hands for some paypal $.

#4041 aronater

aronater

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 09:59 PM

Tony, love what you did with that bioshock pack a few weeks ago; you had 2 versions, steam and non-steam. Do you think you could continue doing this in future bundles for games that do not absolutely require steam? I know we may be in the minority here but some of us actually enjoy owning a game we've purchased. Steam = extra DRM. It's as simple as that. Also does the fact that S.T.A.L.K.E.R. Shadow of Chernobyl is bundled with Metro, Red Faction, etc. mean that were not going to see a stalker bundle of just the 3 stalker games?

#4042 BernardoOne

BernardoOne

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 10:07 PM

Yes.

Cheers,
Tony


I will buy it as soon as it goes live then. Amazing deal !

#4043 KaOTiK

KaOTiK

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 10:11 PM

Also,

We got the $5 coupon promo approved again :). It'll start around Black Friday. For those of you who don't remember it, MysterD loved it and can probably describe it for you.

Also Black Friday will include this bundle for $7.49:


  • [FONT="]Victoria Franchise[/FONT]
  • [FONT="]Hearts of Iron III Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur Collection[/FONT]
  • [FONT="]King Arthur II[/FONT]
  • [FONT="]Achtung Panzer 1943[/FONT]
  • [FONT="]Gettysburg Armored Warfare[/FONT]
Cheers,
Tony


oo, I'll be buying this bundle, only have KA Collection I think, need to double check my Steam library to make sure lol

#4044 vince_carter

vince_carter

    what's a panini

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 10:31 PM

did i miss the KOA:R deal? Just got my power back last night

Hand__Of__God.png


#4045 MysterD

MysterD

    CAG's "Favorite" Birthday Toaster (34)

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 10:45 PM

Yeah, vanilla IV runs fine on win7 x64. But you should get the console version if possible, pc is badly optimized (below 30 fps at some points).


I'd recommend the PC version of GTA4 for those who have HIGH-END PC's.
It runs flawless on my Win 7 rig (i7 950; 1 GB of GeForce GTX 560 Ti; 8 GB RAM; Win 7 64-bit).

Edited by MysterD, 07 November 2012 - 11:02 PM.


#4046 MysterD

MysterD

    CAG's "Favorite" Birthday Toaster (34)

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 10:47 PM

Oh also, around Black Friday, we'll have this bundle for $9.99:

WB Kombat Pack:

Lord of the Rings: War In The North
Mortal Kombat Kollection
Batman Arkham Asylum GOTY

Cheers,
Tony


Are these all separate keys?
Do these all require Steam in your version?

ANOTHER EDIT:

$2.99 during the same period.

Cheers,
Tony


Nice deal for MK: Arcade Kollection!
I'll probably just take that, as I'm not really interested in the rest of the bundle.
I'm not too sure on LOTR: WITN; and I already own Batman: AA GOTY from G4WL.


EDIT:

We don't sell Bethesda content digitally yet :(.

Also, I've got another upcoming bundle for you guys to look at:

$9.99 for:

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl
Metro 2033
Red Faction Guerrilla
Homefront
Red Faction Armageddon
Space Marine

Right now all of these are Steam keys (individual keys when you buy the bundle) except for Stalker and Guerrilla. There is a high chance we'll get those as Steam keys.

I'm still locking down a date but it'll likely happen sometime next week.

I'm pretty pumped about this one :).

Cheers,
Tony

RF: Guerrilla flat-out requires G4WL, anyways.

Nice bundle....
...but as usual, you keep compiling bundles where I already own most of the games from somewhere:
STALKER: SOC from Retail;
RFG & Metro 2033 from Steam;
RFA from Amazon DVG;
and Homefront (from somewhere...I forget where!).

I'm only missing Space Marine.

#4047 MysterD

MysterD

    CAG's "Favorite" Birthday Toaster (34)

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 11:05 PM

Hello Tony,

are you planning Max Payne 3 + LA Noire: Complete promo again before Christmas ?

Thx,

Jiri


@TONY
I just want to know about Max Payne 3!
Plz come up w/ a killer Max Payne 3 deal.

I already bought LA: Noire - Complete from Amazon DVG some LONG time ago.
And for those who missed-out on LA Noire - Complete...it's really good game. :D

#4048 TheHeretic

TheHeretic

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 11:05 PM

This black friday deals would last for one day only? I'm assuming this would run on Nov 23?

#4049 MC Kage

MC Kage

Posted 07 November 2012 - 11:17 PM

I assume this is a joke, but how would one build such a themed sale, if you had any ideas in mind?


Everything at least 50% off. Everything. hashtag 2Termz

I'd buy Space Marine off someone as well

76561198003417354.png

Steam: kagegao | XBL: MC Kage | The BackLoggery

WTB: - Xbox 360 S/E (with 250GB HDD or more) for Cheap

-GoW3, Halo 4, Halo Wars, GTA V, BF4


#4050 gomikeoh

gomikeoh

    I like turtles.

  • CAGiversary!

Posted 07 November 2012 - 11:31 PM

Tony,

I hate to be that guy that asks to have a certain deal or inquires about a certain game, because I know you are extremely busy and god knows you do so much hard work as it is already bringing us these deals. Schmoozing aside :D, since it seems your relations with Square is pretty...square, do you guys have any plans on putting Tomb Raider Guardian of Light on sale?

Thanks!