Jump to content



Photo
- - - - -

GameStop Ad 01/02-01/08 50% Off Strategy Guides, Skylanders Deals, Price Drops, more


  • Please log in to reply
268 replies to this topic

#241 starmask2k3

starmask2k3

    CAG MASTER'S

  • Trading Ban

Posted 06 January 2013 - 09:23 PM

So I just ask the person working to print a list of the guides that are a penny or all the guides they have in stock

#242 Velo214

Velo214

    Baby Lili is Here!

  • CAGiversary!

Posted 06 January 2013 - 09:39 PM

yeah im gonna do the receipt complaint. it seems kinda crotchety old man petty, but i went back today to get more guides and asked if they had any more and just general assholishness. i dont need that, especially as a paying customer. the dm even gave me her # before and un trade banned me for a month or so last year when they were picking on me(lol call the wambulance).

also guy above me, just ask for a list of guides, if you ask for penny guides, you probly wont get any help. i even found a game of thrones guide and the guy was just like, nope cant sell it to ya. so totally ymmv.

Velo214.png
sig.gif


#243 starmask2k3

starmask2k3

    CAG MASTER'S

  • Trading Ban

Posted 06 January 2013 - 09:51 PM

yeah im gonna do the receipt complaint. it seems kinda crotchety old man petty, but i went back today to get more guides and asked if they had any more and just general assholishness. i dont need that, especially as a paying customer. the dm even gave me her # before and un trade banned me for a month or so last year when they were picking on me(lol call the wambulance).

also guy above me, just ask for a list of guides, if you ask for penny guides, you probly wont get any help. i even found a game of thrones guide and the guy was just like, nope cant sell it to ya. so totally ymmv.


So would the penny guides show as a penny or do I have to ask them to price it

#244 AvengedBacklog

AvengedBacklog

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 06 January 2013 - 10:01 PM

Yes but beware it doesn't have Dragonborn in it & each of the last 2 Todd Howard-Bethesda developed games (Oblivion & Fallout 3) each got GotY strat guides that are the most valuable versions.


Hmm, may wait for that then. We'll see, going to my GS' tomorrow after work.

#245 MSUHitman

MSUHitman

    Checkmate Arcade Co-Host

  • CAGiversary!

Posted 06 January 2013 - 10:19 PM

yeah im gonna do the receipt complaint. it seems kinda crotchety old man petty, but i went back today to get more guides and asked if they had any more and just general assholishness. i dont need that, especially as a paying customer. the dm even gave me her # before and un trade banned me for a month or so last year when they were picking on me(lol call the wambulance).

also guy above me, just ask for a list of guides, if you ask for penny guides, you probly wont get any help. i even found a game of thrones guide and the guy was just like, nope cant sell it to ya. so totally ymmv.


If you have Jackie's number then call her and complain about everything but the penny guides. She won't care about that and actually loves the act of field destroying items, especially hardcover strat guides.

Co-host of POWCast (former 6-year manager of Fenton, MO store) told me about when she personally destroyed the DA: Origins CE hardback guides that had pennied.

#246 get_loud

get_loud

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 06 January 2013 - 10:36 PM

The Soul Calibur V guide was 2.03 for me. Good deal along with my CE I got from bb for $20. I'll get at least $4-5 for it from half price books.

#247 Tempius

Tempius

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 12:06 AM

So would the penny guides show as a penny or do I have to ask them to price it


They show up as a penny.

#248 technicalstylez

technicalstylez

    Colors User

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 01:54 AM

got
dark souls le $2.25
ffxiii vanilla $6.75
+ cashier wrote her phone number on the receipt

good pick up lol, even though i don't plan on calling her...
my tradelist: http://www.cheapassg...718#post8655718

now playing:

-insert DC icon here- GUNLORD :hot:

#249 Velo214

Velo214

    Baby Lili is Here!

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 02:11 AM

that's awesome bout her #, lol. just call and be like, so come over to my place later? and if she slaps you through the phone, eh oh well, more fish in the sea ;)

omg msuhitman, she sounds sado in destroying those guides! what horribleness! back when crestwood had a gamestop the pony tailed red head guy would throw all the guides/mags in a 'trash bag' that he would leave for trash pickup and he was cool if i grabbed it ;) i was also friends with, i think Spencer, who worked at fenton gamestop, but that was like 10 years ago. Time flies. and lol, of course i wouldn't mention penny guides.

also, fwiw, skyrim guide ended up being $9ish for me. it was like 27-$5(weird promo?) -11 -1. so yeah...

Velo214.png
sig.gif


#250 panda911

panda911

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 02:36 AM

If you have Jackie's number then call her and complain about everything but the penny guides. She won't care about that and actually loves the act of field destroying items, especially hardcover strat guides.

Co-host of POWCast (former 6-year manager of Fenton, MO store) told me about when she personally destroyed the DA: Origins CE hardback guides that had pennied.


But DMs are supposed to personally field destroy things?

#251 MrBonk

MrBonk

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 02:44 AM

got
dark souls le $2.25
ffxiii vanilla $6.75
+ cashier wrote her phone number on the receipt

good pick up lol, even though i don't plan on calling her...

Either she's desperate and hot. Or you are a studly stud muffin.:hot:

I'm guessing the latter:applause:

#252 TwYsTeD

TwYsTeD

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 03:32 AM

Went back today picked up
Resident evil 6 for 4.99
Max Payne 3 for 4.99
Mass effect 3 for 7.25
And my best deal

Kingdoms of amalur for .01
The guy that was ringing me up was so confused he asked the manager and the manager said just give it to him so that was cool ...
Posted Image

#253 Bleedingwickedly

Bleedingwickedly

Posted 07 January 2013 - 03:44 AM

If they have guides on the turn around, are those the only ones they have? Or are there more in the back?

Edited by Bleedingwickedly, 07 January 2013 - 11:58 AM.


#254 Invicta 61

Invicta 61

    Gabagool, Provalone and vinegar peppers

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 05:28 AM

There's only one reason she gave him her number.....:joystick:
Bah weep granah weep nini bong.

And now I present Kate Upton doing the Cat Daddy:

Spoiler

#255 Royal High Knight

Royal High Knight

    Call me Señor Pink

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 05:58 AM

There's only one reason she gave him her number.....:joystick:


Yeah.... she's wants to play with a certain kind of "joystick" ;).

#256 Multibeaster79

Multibeaster79

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 05:58 PM

10118 promo code is on all my guide receipts, and i didn't buy any games with those. Pretty sure that is just the standard PUR 10% discount.

On the one receipt that i bought a new game and 2 guides, i see an additional promo on one guide only, #2831, which takes an additional 10% off(after the 10% PUR, and 50% sale were applied). Which in reality, is only 4% off total.
So, for example buying a $20 guide and a preowned game seems like it would save you about 90 cents if that is why that promo triggered.


This^^^. Sorry for the confusion but it does appear that the 10118 is the PUR pro and then the 2831 is the extra discount when you buy a game and yeah it does get applied after all the other discounts so unless the guide is more than $20 or you were already planning on buying a game then I'd not recommend the links crossbow strategy.

#257 MSUHitman

MSUHitman

    Checkmate Arcade Co-Host

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 06:06 PM

But DMs are supposed to personally field destroy things?


Many times yes they will. Either them or the store manager. Depends on the DM & SM.

#258 eldergamer

eldergamer

    Gold Star For Robot Boy

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 06:44 PM

So is that Arkham City guide $10 in store? Does it have a pretty good Riddler trophy map in there? Would be easier to use that than having to go back and forth to gamefaqs.

MC-2SD-Out.png<


#259 addicted2games

addicted2games

    游戏玩家为生活 !!

  • CAGiversary!

Posted 07 January 2013 - 10:15 PM

If they have guides on the turn around, are those the only ones they have? Or are there more in the back?


My Gamestops have the guides on the shelves by the registers, but more in the closed cabinets behind the counter where the new games are usually kept. I would ask them if they have more as its likely they do, either in the cabinets or in the back room.

#260 stepasyd

stepasyd

    add me on PSN/XBL/STEAM!

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 02:02 AM

picked up a copy of the MP3, and Hitman: Absolution guides, and getting my store manager to store transfer me a Far Cry 3 guide. She printed me off a list no problem, of all the guides, one guide was $.01, had no interest though. so i passed.

#261 TPerryoo7

TPerryoo7

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 02:06 AM

Ugh, another gamestop near me had a TON of 1 cent guides I wanted, but I was told they couldn't be sold to me because they had to trash them on camera in the back or else they would be fired. Really kind of pissed me off. Why rip them up and trash them when you could give them to gamers or sell them. I tried making my case and maybe getting lucky but he had a real stick up his butt, oh well, what a waste.
Posted Image

#262 slowdive21

slowdive21

    CAG Hoarder

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 02:06 AM

There's only one reason she gave him her number.....:joystick:


Do a google video search for gamestop porn. I think that might be her. :lol:

#263 technicalstylez

technicalstylez

    Colors User

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 03:03 AM

lol thats definitely not her, However: the first results for that search are articles about a 5 yr old kid getting a refurbed 3ds from gamestop for xmas this past holiday and it had porn on it LOL. gs gave him a new one and some games.. freakin gs hitting an all time low with that one hahaha

Do a google video search for gamestop porn. I think that might be her. :lol:


my tradelist: http://www.cheapassg...718#post8655718

now playing:

-insert DC icon here- GUNLORD :hot:

#264 MSUHitman

MSUHitman

    Checkmate Arcade Co-Host

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 05:25 AM

Ugh, another gamestop near me had a TON of 1 cent guides I wanted, but I was told they couldn't be sold to me because they had to trash them on camera in the back or else they would be fired. Really kind of pissed me off. Why rip them up and trash them when you could give them to gamers or sell them. I tried making my case and maybe getting lucky but he had a real stick up his butt, oh well, what a waste.


B/C their agreement with the book publishers says when the books go out of print they destroy the remaining copies. Same thing is done at Barnes and Noble.

Listen to the Checkmate Arcade video game podcast! Also available on ITunes, Stitcher Radio, or YouTube.
743275.png


#265 Masterkyo

Masterkyo

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 05:44 AM

Soul Calibur 5 CE $2.50 plus taxes ;)
"Evil is Funs"

#266 Invicta 61

Invicta 61

    Gabagool, Provalone and vinegar peppers

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 07:03 AM

Stopped in and grabbed
Soul Calibur 5 CE $2.25
Max Payne 3 $4.49
Mass Effect 3 $6.75

I also picked up the Resident Evil 6 LE, which turned out to cost $16.65. At first I didn't pay attention, just saw a RE6 guide and grabbed it. I didn't even know they offered it in an LE because it's not listed on the site. I was expecting a total of about $20 when the total came up at $32! I went ahead and took it, but it may be going back though I may reconsider; it comes with three embroidered patches from the game.
Bah weep granah weep nini bong.

And now I present Kate Upton doing the Cat Daddy:

Spoiler

#267 Vigilante

Vigilante

    Always Watching

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 09:25 AM

I also picked up the Resident Evil 6 LE, which turned out to cost $16.65. At first I didn't pay attention, just saw a RE6 guide and grabbed it. I didn't even know they offered it in an LE because it's not listed on the site. I was expecting a total of about $20 when the total came up at $32! I went ahead and took it, but it may be going back though I may reconsider; it comes with three embroidered patches from the game.

http://www.gamestop....gy-guide/104045

:\

Shadow of Mordor ( :ps4:) Best Buy Preorder DLC for sale - PM me with offers!

Cloud_Squall78.png
Currently Playing: :3ds: Kirby: Triple Deluxe :ps4: The Evil Within :ps3: Tales of Xillia 2

Last Beaten/Completed Game(s) [10/19]:  :vita: Akiba's Trip (4.5/5)

"Moreso than the good, it is the evil who must be rescued." -Shigesato Itoi


#268 Invicta 61

Invicta 61

    Gabagool, Provalone and vinegar peppers

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 10:48 PM

http://www.gamestop....gy-guide/104045

:\


I was using this overall search to see what was available.

http://www.gamestop....des?nav=138d-c8

:/
Bah weep granah weep nini bong.

And now I present Kate Upton doing the Cat Daddy:

Spoiler

#269 technicalstylez

technicalstylez

    Colors User

  • CAGiversary!

Posted 08 January 2013 - 11:14 PM

picked up witcher 2 and ffx iii-2 guides. witcher 2 guide is freakin awesome- has great behind the scenes and artwork sections. pick it up
my tradelist: http://www.cheapassg...718#post8655718

now playing:

-insert DC icon here- GUNLORD :hot: