Jump to content



Photo
* * * * * 37 votes

Amazon Warehouse Deals Thread VII


  • This topic is locked This topic is locked
10016 replies to this topic

#961 letskissthesky

letskissthesky

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 12:52 AM

Do Wii consoles pop up often? Earlier today I was considering picking one up used but forced myself to look at my existing backlog and walked off...


Here's another one.

Wii

#962 mask-air-raid

mask-air-raid

    Mr. Encyclopedia of Soda

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 12:59 AM

Do Wii consoles pop up often? Earlier today I was considering picking one up used but forced myself to look at my existing backlog and walked off...


I would say that they're sporadic. They appear in the different colors, so you'll see at least one most of the time.

#963 Glass_Ghost_0

Glass_Ghost_0

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:04 AM

Off topic, but did anyone else know about this?

http://www.amazon.co...67715728&sr=1-7

#964 shurija

shurija

    Geronimo!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:14 AM

Off topic, but did anyone else know about this?

http://www.amazon.co...67715728&sr=1-7


I remember seeing some screenshots a few months ago. I still have to finish the first two haha

154512.png

:360: Child of Light / FIFA 14

:pc: Warhammer 40k: Dawn of War II

:ps3: Resistance Trilogy

:ps4: Watch Dogs

jionekanji.png


#965 Fluxy

Fluxy

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:16 AM

wow, so i got my ps3 i bought for 190,
its in good condition, like new but the only small thing is that it doesnt read discs....ROFL
what a disappointment, now i got to send it back and wait a few days for my money and try to find another good deal.......smh so i guess it could look new but it sometimes wont play the discs

#966 tuffguycore

tuffguycore

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:17 AM

wow, so i got my ps3 i bought for 190,
its in good condition, like new but the only small thing is that it doesnt read discs....ROFL
what a disappointment, now i got to send it back and wait a few days for my money and try to find another good deal.......smh so i guess it could look new but it sometimes wont play the discs


Once you get the money back, I'm sure a lot of people would tell you try cowboom. I got my vita and 3ds there and they were both basically perfect/barely played.

#967 YBX87

YBX87

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:23 AM

I remember seeing some screenshots a few months ago. I still have to finish the first two haha

is the game fun? because the games look kinda meh.

#968 YBX87

YBX87

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:24 AM

wow, so i got my ps3 i bought for 190,
its in good condition, like new but the only small thing is that it doesnt read discs....ROFL
what a disappointment, now i got to send it back and wait a few days for my money and try to find another good deal.......smh so i guess it could look new but it sometimes wont play the discs

i would avoid buying ps3 consoles from amazon warehouse. alot of ppl have been complaining about the ps3 console they receive from amazon warehouse, due to poor condition. just buy it new, and save yourself the headache.

#969 shurija

shurija

    Geronimo!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:29 AM

is the game fun? because the games look kinda meh.


It is extremely repetitive, kinda in the sense of those Dynasty Warriors game. You kill massive things mission after mission; Co-op definitely makes it a lot more fun. I still enjoyed it when I was playing it a while ago. Mindless fun.

154512.png

:360: Child of Light / FIFA 14

:pc: Warhammer 40k: Dawn of War II

:ps3: Resistance Trilogy

:ps4: Watch Dogs

jionekanji.png


#970 whoknows

whoknows

    TIme and Eternity #1 Fan

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:33 AM

is the game fun? because the games look kinda meh.


I don't know about that one, but ED 2017 is awesome.

Insect Armageddon was meh.


I expect the new one to be awesome though.

you are a pillar of the video game/gaming community. 

 

 

Thanks you are truly a pillar of the community!

 

#971 Fluxy

Fluxy

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:35 AM

i would avoid buying ps3 consoles from amazon warehouse. alot of ppl have been complaining about the ps3 console they receive from amazon warehouse, due to poor condition. just buy it new, and save yourself the headache.


yea thats what im going to do. I also complained how they didnt give me the assassins creed III game, since the ps3 was a ps3 500gb ac3 bundle so they gave me 35 bucks to buy one and if i get my full refund ill have a total of 227. so yea ill probably pitch in for a brand new one. Learned my lesson today.

#972 YBX87

YBX87

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 01:37 AM

I don't know about that one, but ED 2017 is awesome.

Insect Armageddon was meh.


I expect the new one to be awesome though.

whoknows, will you be getting watchdogs the game?

#973 Strider Turbulence

Strider Turbulence

    Son of the Old Gods

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:13 AM

Has anyone come across any Prime eligable merchants that sell cheap graphic novels?

birdie-intro.gifAlpha 2


#974 Kovorkian

Kovorkian

    Judoka on a CAG Hiatus due to new job

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:29 AM

Kovorkian: Who's that in your Avatar? Everytime I see it, I think of Fred Sanford.


Dr. Kano
Jigoro Kano founded Judo.
My avatar is a cropped image of the Kano statue that resides outside the Kodokan.


Back to WTF deals

:ps2: Futurama (LN) 54.36

  Tradelist   (mostly Nintendo / Sony)  

May DealSeeker continue to guide us through dark voids, lead us not into tempting terrible deals, and deliver us from EA.

gallery_474050_8161_75125.jpg

Designed by Lilchiji

 


#975 RedvsBlue

RedvsBlue

    Rocket Science Level

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:32 AM

Dr. Kano
Jigoro Kano founded Judo.
My avatar is a cropped image of the Kano statue that resides outside the Kodokan.


Back to WTF deals

:ps2: Futurama (LN) 54.36


Not really that WTF considering, once again, the game is on the rare side and sought after...

#976 Deader2818

Deader2818

    Flipadelphia!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:33 AM

I have that game in like new condition too, lol. I got it for 14 something at game stop.

Selling Call of Duty: Ghosts Steel book for $10 and the GTA hat for $15

Deader2818.png


#977 mask-air-raid

mask-air-raid

    Mr. Encyclopedia of Soda

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:37 AM

Huh. There are a few in the counties around me. Would it be worth it to make the trip?

#978 Vigilante

Vigilante

    Always Watching

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:39 AM

Probably not, since someone in the Marketplace is selling it for ~$23 in LN condition. Up to you, though.

Cloud_Squall78.png
Currently Playing: :3ds: Kirby: Triple Deluxe :ps3: Just Cause 2; Tales of Xillia 2  :vita: One Piece: Unlimited World RED; Sly 2: Band of Thieves

Last Beaten/Completed Game(s) [9/4]: :vita: Velocity 2X (4.5/5)

Last Watched Film [8/9]: The Raid 2 (insane choreography, complex story)

"Moreso than the good, it is the evil who must be rescued." -Shigesato Itoi


#979 ckc4043

ckc4043

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 02:39 AM

Buy it, in stock right now.

:ps3: Pro Evolution Soccer 2013 (LN) $21.85


miss it.....btw, it is good to buy a sport game right now?

#980 Sion

Sion

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 03:00 AM

Dr. Kano
Jigoro Kano founded Judo.
My avatar is a cropped image of the Kano statue that resides outside the Kodokan.


Back to WTF deals

:ps2: Futurama (LN) 54.36


Wow lol, I bought it for like $5 from independent game store like 3 or 4 years ago was not that bad of a game actually beat it but doubt I'll ever will do so again because the gameplay was a little boring but the cutscenes were great.

sig.gif

76561198019892519.png

My Game Collection: Currently at 1,957 games owned!
Completed Games: 2013 2014


#981 mask-air-raid

mask-air-raid

    Mr. Encyclopedia of Soda

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 03:03 AM

Probably not, since someone in the Marketplace is selling it for ~$23 in LN condition. Up to you, though.


Thanks. I'll consider it when people are asking more for it.

#982 Kovorkian

Kovorkian

    Judoka on a CAG Hiatus due to new job

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 03:06 AM

Not really that WTF considering, once again, the game is on the rare side and sought after...


I have that game in like new condition too, lol. I got it for 14 something at game stop.


http://www.gamestop....game-used/29280


I'll have to check tomorrow when I stop, but I'm pretty sure this sells fr about $15 from the game stores in my area

  Tradelist   (mostly Nintendo / Sony)  

May DealSeeker continue to guide us through dark voids, lead us not into tempting terrible deals, and deliver us from EA.

gallery_474050_8161_75125.jpg

Designed by Lilchiji

 


#983 Glass_Ghost_0

Glass_Ghost_0

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 03:21 AM

Not Warehouse Deals, but I just picked up Hitman HD Trilogy Premium Edition and The Testament of Sherlock Holmes (Heard the guys saying it was pretty decent on the podcast), both for 360. Just got some birthday credit, lol.

http://www.cheapassg...ad.php?t=342715

^^In case anyone missed it, that's how you can get Hitman HD Trilogy for $19.99 new. Premium for 360, Standard for PS3. Better hurry, I think you only have about a day left.

#984 RedvsBlue

RedvsBlue

    Rocket Science Level

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 03:27 AM

http://www.gamestop....game-used/29280


I'll have to check tomorrow when I stop, but I'm pretty sure this sells fr about $15 from the game stores in my area


$15 is a great price for Futurama, I'd grab it at that price for sure

#985 Mostly Human

Mostly Human

Posted 05 May 2013 - 03:44 AM

Chrono Trigger DS (LN) - 14.84

#986 Gumshoe

Gumshoe

    CAG in Training

  • CAG Veteran

Posted 05 May 2013 - 04:03 AM

The backlog gets bigger.

Found :gc: Resident Evil (LN) for $17.21. I'm probably more excited than I should be!

Currently Playing:
:3ds: Fire Emblem: Awakening, Legend of Zelda: OoT
:ps3: Nothing
:wii: Xenoblade Chronicles, The Last Story


#987 mask-air-raid

mask-air-raid

    Mr. Encyclopedia of Soda

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 04:11 AM

Chrono Trigger DS (LN) - 14.84


I keep missing that!

Someone please grab that for me next time.

#988 Green Card200

Green Card200

    The Time Mage

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 04:12 AM

Devil May Cry (LN) - $2.65
Devil May Cry 2 (A) - $3.53
Dungeon Maker II (A) - $8.29
White Knight Chronicles International Edition (A) - $6.69

Currently Playing - :3ds:  Etrian Odyssey IV: Legends of the Titan

Recently Completed -     :pc: Divinity II: Ego Draconis 7/23  :pc: Deadly Premonition: Director's Cut 8/12   :3ds:  Etrian Odyssey IV: Legends of the Titan 9/7


#989 mask-air-raid

mask-air-raid

    Mr. Encyclopedia of Soda

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 04:16 AM

Got Devil May Cry. Thanks.

#990 RealDeals

RealDeals

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 05 May 2013 - 04:44 AM

Mario Party 7 A $17.30 http://www.amazon.co...&condition=used
http://t3.gstatic.co...4wtuy3FpqqoZSRA

Originally Posted by the4thnobleman Posted Image
I need power to come back on! I still need to spend $10 or so to get my $20. Stupid hurricane Sandy Vagina!

Posted Image