Jump to content


- - - - -

Cheapy's reaction...


#1 GunMetalJackal   Tech-Gaming.com CAGiversary!   61 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

GunMetalJackal

Posted 16 January 2009 - 05:33 AM

to Rebel FM receiving over $11,000 in donations, "HOLY SHIT". Priceless, any one else had a good laugh from that.:lol:

#2 Z_meista   The Paragon CAGiversary!   946 Posts   Joined 7.6 Years Ago  

Z_meista

Posted 16 January 2009 - 05:42 AM

yup!

#3 thenexus6   more human than human CAGiversary!   1974 Posts   Joined 7.0 Years Ago  

thenexus6

Posted 16 January 2009 - 10:35 AM

Yeah me too I laughed.

Blade_Runner_2-1.jpg

752870.png


I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
https://twitter.com/saunderscowie


#4 Danimal   CheapAssing it Since 2003 CAGiversary!   2685 Posts   Joined 11.7 Years Ago  

Posted 16 January 2009 - 11:13 AM

That was pretty good. I laughed a lot more at the line "If you don't want to hear me talk about me sticking my dick into things, you're listening to the wrong podcast." In fact, I was laughing at that line again just now even as I was typing it.
Posted Image

#5 konatachan   CAG Veteran CAG Veteran   27 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

konatachan

Posted 16 January 2009 - 01:37 PM

Cheap is still pissed loosing that $900 but $11K

That is a Holy Shit moment.
Posted Image

#6 GunMetalJackal   Tech-Gaming.com CAGiversary!   61 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

GunMetalJackal

Posted 17 January 2009 - 03:57 PM

Yeah that was pretty funny. In between that and wombat pulling a groin muscle they both havent had a good start to the year.

#7 DarkNessBear   CABear CAGiversary!   6477 Posts   Joined 10.1 Years Ago  

DarkNessBear

Posted 18 January 2009 - 08:03 AM

I said "Holy shit!" too... around 22k total. Sorry, but it's a shitty little podcasting show, I don't know what gear they need that cost over ten grand.

#8 Davestation   Dont Cross The Streams CAGiversary!   840 Posts   Joined 9.8 Years Ago  

Davestation

Posted 18 January 2009 - 05:21 PM

I said "Holy shit!" too... around 22k total. Sorry, but it's a shitty little podcasting show, I don't know what gear they need that cost over ten grand.

I thought Nick said that it was for equipment and producing the show. Who knows what kind of other expenses could pop up.
[IMG]http://www.cheapassgamer.com/forums/%3Ca%20href=%22http://www.us.playstation.com/PSN/Users/Davestation%22%3E%3Cimg%20src=%22http://pid.us.playstation.com/user/Davestation.jpg%22%20width=%22235%22%20height=%22149%22%20border=%220%22%20/%3E%3C/a%3E[/IMG][IMG]http://www.cheapassgamer.com/forums/%3Ca%20href=%22http://www.us.playstation.com/PSN/Users/Davestation%22%3E%3Cimg%20src=%22http://pid.us.playstation.com/user/Davestation.jpg%22%20width=%22235%22%20height=%22149%22%20border=%220%22%20/%3E%3C/a%3E[/IMG]

#9 GunMetalJackal   Tech-Gaming.com CAGiversary!   61 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

GunMetalJackal

Posted 18 January 2009 - 08:21 PM

I disagree on the shitty part, I thought it was pretty well done for a freshman effort. But if they continue to grow expenses are likely to grow. see the thing is that unlike most times when excess unnecessary staff are laid off it was the other way around at 1up most off the talent was let go.

#10 thenexus6   more human than human CAGiversary!   1974 Posts   Joined 7.0 Years Ago  

thenexus6

Posted 18 January 2009 - 09:13 PM

Yeah that was pretty funny. In between that and wombat pulling a groin muscle they both havent had a good start to the year.


That almost had me in tears too, like two minutes into the show and wombats talking about the kitchen table and the pulling of the muscle!

Blade_Runner_2-1.jpg

752870.png


I'm going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don't plan it. Don't wait for it. Just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot black coffee.
https://twitter.com/saunderscowie


#11 DarkNessBear   CABear CAGiversary!   6477 Posts   Joined 10.1 Years Ago  

DarkNessBear

Posted 19 January 2009 - 06:51 AM

I disagree on the shitty part, I thought it was pretty well done for a freshman effort. But if they continue to grow expenses are likely to grow. see the thing is that unlike most times when excess unnecessary staff are laid off it was the other way around at 1up most off the talent was let go.


Oh ya, I like it a lot. Didn't mean shitty in terms of quality, just in terms of the whole scope of things. And I also feel like this temporary "celeb" status the 1up guys have gotten has gone to their heads a bit...

#12 GunMetalJackal   Tech-Gaming.com CAGiversary!   61 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

GunMetalJackal

Posted 19 January 2009 - 07:30 AM

Oh ya, I like it a lot. Didn't mean shitty in terms of quality, just in terms of the whole scope of things. And I also feel like this temporary "celeb" status the 1up guys have gotten has gone to their heads a bit...

I guess, just hope they keep getting good material up there.