Dual Shock 3 deals?

keep an eye on amazon warehouse deals, they can generally be had for 25-30 most everyday if you catch it right when added. colors vary. i've ordered 4 from there, 3 came brand new unopened and the other was DOA.

Hej, jag heter Lilian. Under en längre period nu har jag velat bli av med mina övertaliga kilon. Jag prövade manga olika sätt men ingenting fungerade. Stränga matregler, motionerande, massage som pastas kunna stimulera viktnedgang och en mängd andra sätt. Finns det nagonting mer som jag inte har provat än? super acai Jag insag att det var de magiska acaiberry. :) Till slut har jag funnit nagonting högverkande! Jag granskade pa internet och hittade asikter fran kunder för acai berry att kunna bestämma mig vilket medel för bantning jag ska skaffa: nagon sort av sockerlag, kapslar, ”shakes”, eller ett naturpreparat som innehaller kaffe. Slutligen tog jag beslutet acai berry att skaffa kosttillskottet AcaiBerry900. Ifall ni ocksa har liknande tankar sasom jag förut, att det finns inget hjälpmedel för er till en märkbar viktförlust, maste ni absolut surfa fram till webbsajten super acai acaiberry900.se. Det är ett väldigt effektivt, naturligt bantningsmedel! För mig fungerade det helt utmärkt! tanie spawarki inwertorowe uchwyty spawalnicze

[quote name='stewie75']keep an eye on amazon warehouse deals, they can generally be had for 25-30 most everyday if you catch it right when added. colors vary. i've ordered 4 from there, 3 came brand new unopened and the other was DOA.[/QUOTE]

Awesome. Here's hoping I can catch one.

[quote name='wugenius']I know I missed out on the 40 dollar dual shock/game bundles. Anyone know of any current or upcoming deals on these?[/QUOTE]

You also could try eBay. Some people are selling the controllers from those bundles separately and I've seen them go from $25-35

bread's done
Back