Jump to content


- - - - -

resident evil/biohazard mega collection


#1 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 10 March 2005 - 11:48 PM

http://cgi.ebay.com/...me=STRK:MESE:IT

my resident evil 5th anniversary collectors edition is on ebay. i may sell my halo edition xbox next

free shipping if a cheapassgamer wins the auction, assuming you are in the usa.

here are my other auctions, including a new lcd sony brand screen, and more games. if a cag wins one of the game auctions, free shipping, if a cag wins the lcd screen, they get half price shipping.

http://search.ebay.c...niacQ5finQ5fusa
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#2 smalien1   CAGiversary! CAGiversary!   4685 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 10 March 2005 - 11:55 PM

bid'd
[url=http://profile.mygamercard.net/pinthesink]Posted Image
[/URL]

#3 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 10 March 2005 - 11:57 PM

:-o that was quick
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#4 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 10 March 2005 - 11:57 PM

bid'd'd
Posted ImagePosted Image

#5 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 12:23 AM

$41 already :lol:
Posted ImagePosted Image

#6 smalien1   CAGiversary! CAGiversary!   4685 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 12:33 AM

i bid 5
[url=http://profile.mygamercard.net/pinthesink]Posted Image
[/URL]

#7 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 12:33 AM

yeah, i paid the extra fee of twenty dollars to make it one of the featured ebay items, so if someone does a search for 'resident evil' then my auction is the first one that shows up in the search

edit wtf, when i do a search for resident evil, my auction doesnt show up?!? :( wtf did i pay twenty dollars for?
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#8 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 12:56 AM

i bid 5


i bid'd'd'd'd $45....so if anyone wants to beat my high bid, just try it :wink:
Posted ImagePosted Image

#9 opportunity777   Disco Fever CAGiversary!   5181 Posts   Joined 14.0 Years Ago  

opportunity777

Posted 11 March 2005 - 12:59 AM

yeah, i paid the extra fee of twenty dollars to make it one of the featured ebay items, so if someone does a search for 'resident evil' then my auction is the first one that shows up in the search

edit wtf, when i do a search for resident evil, my auction doesnt show up?!? :( wtf did i pay twenty dollars for?


eBAY rules ... :P

Btw it should take about 3 hours to properly get into the system.

#10 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 01:07 AM

yeah, i paid the extra fee of twenty dollars to make it one of the featured ebay items, so if someone does a search for 'resident evil' then my auction is the first one that shows up in the search

edit wtf, when i do a search for resident evil, my auction doesnt show up?!? :( wtf did i pay twenty dollars for?


eBAY rules ... :P

Btw it should take about 3 hours to properly get into the system.


yeah, i just got off chat with ebay live help person, he said it can take 6 hours to get properly into the database. hopefully one of you cheapasses wins, if you do i will have to toss in some cheapass goodness.
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#11 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 05:08 AM

free b(l)ump(kin)
Posted ImagePosted Image

#12 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 11 March 2005 - 05:38 AM

I already putted $1.000, anyone want put higher??


^_--

#13 Rig   Rig = Lunar CAGiversary!   13940 Posts   Joined 13.4 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 05:44 AM

I already putted $1.000, anyone want put higher??


^_--



Oh yeah? Well, I'm going to bid $999! :P That'll show you!

#14 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 11 March 2005 - 05:53 AM

I already putted $1.000, anyone want put higher??


^_--



Oh yeah? Well, I'm going to bid $999! :P That'll show you!




come and get some :cool:

#15 mbstuff   bringback icecream cereal CAGiversary!   611 Posts   Joined 13.7 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 05:54 AM

track me down and knock my dick in if i try that onn this

As funny as that is, you might want to get rid of that line so you don't turn off some bidders. Or did the bidding start? Too late to edit maybe.
[URL="http://cheapassgamer.com/forums/showthread.php?p=844120"][/URL]

#16 Porject D   CAGiversary! CAGiversary!   280 Posts   Joined 13.4 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 05:55 AM

i am the highest bidder "NOW".

#17 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 05:57 AM

track me down and knock my dick in if i try that onn this

As funny as that is, you might want to get rid of that line so you don't turn off some bidders. Or did the bidding start? Too late to edit maybe.



:lol: i didnt even see that
Posted ImagePosted Image

#18 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 11 March 2005 - 05:57 AM

that's really nice collection :D

#19 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 11 March 2005 - 06:00 AM

i am the highest bidder "NOW".



and what you'll say now :P

#20 Scorch   CAGiversary! CAGiversary!   37483 Posts   Joined 14.2 Years Ago  

Posted 11 March 2005 - 06:00 AM

:drool:

Posted Image


Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image


#21 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 06:02 AM

i am the highest bidder "NOW".



and what you'll say now :P


oh shit, the princess is in a whole 'nother castle now!

:lol:

$102.50
Posted ImagePosted Image

#22 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 11 March 2005 - 06:21 AM

:P

#23 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 02:27 PM

morning b(l)ump(kin)
Posted ImagePosted Image

#24 The Successful Dropout   eye we tall did CAGiversary!   9551 Posts   Joined 13.5 Years Ago  

The Successful Dropout

Posted 11 March 2005 - 09:00 PM

afternoon b(l)ump(kin)
Posted ImagePosted Image

#25 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 12 March 2005 - 11:26 PM

i just looked up the word blumpkin on google for a definition..

man, that is funny
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#26 masha   Russian Insult Dog CAGiversary!   3318 Posts   Joined 13.9 Years Ago  

Posted 13 March 2005 - 12:47 AM

^^up
:arrow: *I Keed I Keed*.
Posted ImagePosted Image

#27 pRINCESS-iSABELA   CAGiversary! CAGiversary!   325 Posts   Joined 12.6 Years Ago  

pRINCESS-iSABELA

Posted 14 March 2005 - 04:15 AM

I don't know why guy removed auction..... :?
it says he had error in listing...... :cry:
maybe you wanna sell to cag users here right away?? :)

#28 ECW_fan   ? CAGiversary!   696 Posts   Joined 12.8 Years Ago  

Posted 14 March 2005 - 05:05 AM

He relisted it.
http://cgi.ebay.com/...item=8177622608

#29 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 14 March 2005 - 05:23 AM

i fucked up the first listing. relisted it, will update the links now
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image

#30 dracula   i'll buy that for a dolla CAGiversary!   4847 Posts   Joined 13.6 Years Ago  

Posted 15 March 2005 - 09:21 PM

wtf now ebay pulled the auction.

It was over $300. At least they gave me the fees back.

they guy on ebay live help chat had no idea why they pulled it. I am REALLY not happy with ebay right now.
"If it ain't fifty cents then I dont want it."



http://www.cheapassg...171#post1074171


Posted Image