Jump to content


- - - - -

Call of Duty Black Ops for £20, or £25 off anything else they sell


#151 RazorD   CAG Veteran CAGiversary!   29 Posts   Joined 12.5 Years Ago  

Posted 07 November 2010 - 10:04 AM

I have opened up dispute on paypal for both me and my brother.. no one has replied on it - will give them til the end of this week and then escalate it to paypal's claims department. Obviously its not acceptable for them to hold up a refund.

#152 D4ND4R3   CAGiversary! CAGiversary!   67 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

Posted 07 November 2010 - 11:15 AM

they had all the moneys for god nows how many orders for over a week bet they got the intrest payments on it .

#153 vivarevolution   CAG Veteran CAG Veteran   6 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

vivarevolution

Posted 07 November 2010 - 01:31 PM

I have opened up dispute on paypal for both me and my brother.. no one has replied on it - will give them til the end of this week and then escalate it to paypal's claims department. Obviously its not acceptable for them to hold up a refund.


I am willing to wait no more than Tuesday before escalating it to the claims department; if in this time they have failed to respond to 'direct emails' AND to the PayPal dispute then they have little or no intention of refunding the money and do not wish to have any dialog with you ever again. Its maddening that they feel they can get away with treating customers in this way.

I'll just add one other thing from a conversation with a Woolworths supervisor; she was borderline suggesting that anyone who used the codes was doing so illegally and practically suggesting theft. I asked her to be careful with her wording which she dually agreed was somewhat over the mark.. but repeatedly demanded, "Where did you get the Codes... " .. and "If you did not get them directly, you had no right to be using them {as our terms and conditions}" ..

As far as I am concerned they have may presume they have had contact with PayPal but there is no indication of this in my PayPal account; as is the case for other customers still waiting for emails, etc.

#154 finalsight   CAG Veteran CAG Veteran   38 Posts   Joined 11.6 Years Ago  

finalsight

Posted 07 November 2010 - 04:15 PM

still no email or refund

#155 killswitchengage   CAG Veteran CAG Veteran   2 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

killswitchengage

Posted 07 November 2010 - 06:18 PM

I wouldn't expect a refund today as it's Sunday but I'm appalled they've taken funds from you prior to authorisation to dispatch though. I have a credit account with another of Shop Direct's brands and there has been a lot of bother with people using promotional codes for quite a while now. It was okay for a couple of years until suddenly, they removed the codes from customers accounts and charged the difference (to make up the amount they should of paid in the first place) to their accounts/cards. There was hell on and they backed down after MSE stepped in and put the promotional codes back on for those that had used them, but with a strong warning that future abuse would not be tolerated.

Using promotional codes though can hardly be classed as "illegal", what tosh. Their system should not accept the code in the first place if the customer isn't entitled to use it. They are a bunch of idiots though. I recently bought a couple of mobile phones that didn't turn up and they billed me for them. It took me 3 weeks of calling them constantly to get it sorted.

But there should be no doubt you will get your refunds, just a matter of when. You could probably tell them, taking money for items they do not intend to ship would be considered illegal as well.

#156 DrummahUK   CAG Veteran CAGiversary!   25 Posts   Joined 13.3 Years Ago  

DrummahUK

Posted 08 November 2010 - 02:31 PM

I emailed them and received a very swift reply as below:

[FONT="]Dear Mr NotPotter,[/FONT]
[FONT="]Thanks for your email about your order for Call Of Duty Black Ops (PZ2721T).[/FONT]
[FONT="]At the time of ordering you quoted a discount code. Unfortunately this code was not issued to you. I am sorry to let you know we cannot accept it as a discount off your purchase.[/FONT]
[FONT="]We have cancelled your order in accordance with clause 2.3 of our terms and conditions.[/FONT]
[FONT="]If you paid for your order, the refund of any charges incurred will take 7-10 days.[/FONT]
[FONT="]Please note: If you have already returned the above items then please disregard this email.[/FONT]
[FONT="]I apologise for any disappointment this may have caused you.[/FONT]
[FONT="]


Kind Regards

Woolworths Customer Services Team[/FONT]


#157 SirStuie   CAGiversary! CAGiversary!   170 Posts   Joined 13.8 Years Ago  

SirStuie

Posted 08 November 2010 - 03:17 PM

Here's the crap I received:


"Thanks for getting in touch with Woolies.

We’re happy to tell you that we’ve now refunded you directly to the account you used to make the payment. If you used a Credit/Debit card, this will show on your card statement within 5 working days. If you used your PayPal account you will be notified within 24hrs of the refund being actioned, and the refund takes between 7 to 10 working days.

We hope this answers your question. "


And yet still nothing. I have only been refunded one before on paypal and the process was instant, the only delay was waiting for the payment to clear. If nothing has happened by tomorrow morning I will open a dispute.

#158 vivarevolution   CAG Veteran CAG Veteran   6 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

vivarevolution

Posted 08 November 2010 - 05:08 PM

Here's the crap I received:




And yet still nothing. I have only been refunded one before on paypal and the process was instant, the only delay was waiting for the payment to clear. If nothing has happened by tomorrow morning I will open a dispute.


Exactly the same here. I have been practically begging for some information via email .. Not through pay pal, direct woolworths email (both on site and off) they still will not give any form of information regarding the money..

Later I will escalate the PayPal dispute as they are unwilling to offer any contact.

#159 XingBa   CAG Veteran CAGiversary!   17 Posts   Joined 12.5 Years Ago  

Posted 08 November 2010 - 10:11 PM

No refund and no reply, I guess I've got them shaking in their Woolies. Sorry for the poor humour but my old man said that he's raised this issue to the producer of Watchdog and it may get a mention, fingers crossed.

#160 smithy1983uk   CAG Veteran CAG Veteran   4 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

smithy1983uk

Posted 09 November 2010 - 09:50 AM

just had a email saying that my order has been dispatched and is loaded on to a van

guess i was one of the lucky few

#161 MightyJordan   CAG Veteran CAGiversary!   23 Posts   Joined 11.3 Years Ago  

MightyJordan

Posted 09 November 2010 - 10:37 AM

Looks like my refund reached my bank account this morning. :)

#162 jrwagh333   CAG Veteran CAG Veteran   14 Posts   Joined 13.4 Years Ago  

jrwagh333

Posted 09 November 2010 - 10:40 AM

Here's the crap I received:

And yet still nothing. I have only been refunded one before on paypal and the process was instant, the only delay was waiting for the payment to clear. If nothing has happened by tomorrow morning I will open a dispute.


I am STILL also waiting for my PayPal refund. How do you open up a dispute I can't see it anywhere on the PayPal website, even in the details of the transaction

#163 MightyJordan   CAG Veteran CAGiversary!   23 Posts   Joined 11.3 Years Ago  

MightyJordan

Posted 09 November 2010 - 10:45 AM

I am STILL also waiting for my PayPal refund. How do you open up a dispute I can't see it anywhere on the PayPal website, even in the details of the transaction



To file a dispute on a transaction sent through PayPal, follow these steps:

  • Log into your PayPal account at www.paypal.co.uk
  • Click on 'Resolution Centre' at the top of the page
  • You will have the option of:
    • Clicking the ‘Dispute a Transaction’ button, or
    • Clicking the heading ‘Report a Problem’ and then clicking the ‘Report a Problem’ button
  • On the ‘Report a Problem’ page choose ‘Item dispute’ then click ‘Continue’
  • Click the 'Find transaction ID' button to display your transaction history
  • Find the transaction you wish to dispute and click the ‘Transaction ID’
  • Click 'Continue'
  • Choose the reason you are opening this dispute
  • Provide additional information then click ‘Continue’ to open your dispute

Some points to note:
  • Generally buyers must wait at least seven days from the date of payment to escalate a dispute for an item not received
  • If you don’t resolve or escalate a dispute within 20 days it will be closed. When this deadline is approaching, we will remind you by email
  • A closed dispute cannot be reopened or escalated to a PayPal claim
  • Only one dispute may be opened for each PayPal payment
  • Where an item has not been received, please ensure you have given the seller enough time before opening a dispute, you have up to 45 days from the day of transaction to do this.


#164 jrwagh333   CAG Veteran CAG Veteran   14 Posts   Joined 13.4 Years Ago  

jrwagh333

Posted 09 November 2010 - 11:02 AM

Thank you Jordan :)

#165 therealpieman   CAG Veteran CAG Veteran   5 Posts   Joined 11.7 Years Ago  

therealpieman

Posted 09 November 2010 - 01:39 PM

woolworths have just sent me an email asking for feedback on my recent purchase with them. Thats the one they canceled without telling me and still haven't refunded my money. I'm going to leave it a bit before I fill it in as it's best if they have more than two words in the feedback...

#166 smithy1983uk   CAG Veteran CAG Veteran   4 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

smithy1983uk

Posted 09 November 2010 - 03:00 PM

mine just arrived :) was getting worried after this thread

#167 SirStuie   CAGiversary! CAGiversary!   170 Posts   Joined 13.8 Years Ago  

SirStuie

Posted 09 November 2010 - 03:12 PM

woolworths have just sent me an email asking for feedback on my recent purchase with them. Thats the one they canceled without telling me and still haven't refunded my money. I'm going to leave it a bit before I fill it in as it's best if they have more than two words in the feedback...


Ha, I just got the same email, what a strange shop that place is.


mine just arrived :) was getting worried after this thread


Did you pay by paypal? I wouldn't hold my breath on getting the rebate otherwise.

#168 smithy1983uk   CAG Veteran CAG Veteran   4 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

smithy1983uk

Posted 09 November 2010 - 03:17 PM

Ha, I just got the same email, what a strange shop that place is.




Did you pay by paypal? I wouldn't hold my breath on getting the rebate otherwise.


yep paid via paypal £25 was taken out

#169 mr_ace   CAG Veteran CAG Veteran   18 Posts   Joined 13.2 Years Ago  

Posted 09 November 2010 - 06:53 PM

mine just arrived :) was getting worried after this thread

damn you! did you pay with paypal? if you paid with card, i wouldn't hold my breath on getting the £20 sent back to you...

#170 JAM3SY   CAG Veteran CAG Veteran   2 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

Posted 09 November 2010 - 10:43 PM

Well i don't have my copy yet... but i did have to boost the order up by £5 for me to me eligible for the offer and my pick and mix came the day after the order, do you think they will still send the game out ?

#171 mr_ace   CAG Veteran CAG Veteran   18 Posts   Joined 13.2 Years Ago  

Posted 09 November 2010 - 10:50 PM

Well i don't have my copy yet... but i did have to boost the order up by £5 for me to me eligible for the offer and my pick and mix came the day after the order, do you think they will still send the game out ?


i would say no, i ordered a phone charger to get mine up to the required amount, got the phone charger, but when i checked my account on their website, it was cancelled. check your account section, i suspect they'll have cancelled yours too

#172 JAM3SY   CAG Veteran CAG Veteran   2 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

Posted 10 November 2010 - 07:03 AM

i would say no, i ordered a phone charger to get mine up to the required amount, got the phone charger, but when i checked my account on their website, it was cancelled. check your account section, i suspect they'll have cancelled yours too


the my account section wont even let me login or reset my password this website fails

#173 D4ND4R3   CAGiversary! CAGiversary!   67 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

Posted 10 November 2010 - 09:16 AM

just recived an email asking me take a survey on how i rated the service i recived on my last service .
lol well my survey will be totaly negative .

see link below for survey

http://www.your-view...E5-6ECA88A0C641

#174 vivarevolution   CAG Veteran CAG Veteran   6 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

vivarevolution

Posted 10 November 2010 - 01:29 PM

Had one or two emails responding to questions direct to Woolworths on Saturday - so very outdated by now and generally just explaining why the product was cancelled and that money would be refunded within 14 days.

I have to say that I believe there is a glitch in their system in regard to customers as I am sure that PayPal would have logged any 'requested' refund as soon as it was made (or within a day or so) .. so, will give it until Friday now and then ask PayPal to get involved; add this to the fact that I ordered a copy from Tesco-Entertainment and like many others, its not yet turned up .. *sigh* .. it seems that for £25 (Woolworths) + £45 (Tesco Entertainment - with PSN card £20 included) I still have no game! .. laugh .. I really could cry -)

#175 DrummahUK   CAG Veteran CAGiversary!   25 Posts   Joined 13.3 Years Ago  

DrummahUK

Posted 13 November 2010 - 10:09 AM

Woolworths replied to my paypal dispute saying that 'due to a technical error' they hadn't yet refunded me and I should have my funds within 2-3 days (not working days). I swiftly replied with 'regardless of any 'faults' that may have occured I am still owed £25 for an order that was cancelled by yourselves not me over a week ago, I will give you until Monday (end of the 2-3 days specified) before I am forced to escalate this matter further'

Within 3 hours I had my money back in my account, it is ridiculous that we have to wait for this refund.

#176 kddurris   CAG Veteran CAG Veteran   2 Posts   Joined 11.0 Years Ago  

kddurris

Posted 13 November 2010 - 06:57 PM

Not Very happy!!!! I've only received a partial refund at the moment of £3.95 for my p&p. So I have opened a dispute to get the rest back. Has anyone else had this problem?

#177 John   This post entitles you to one free Morty! Administrators   2528 Posts   Joined 14.1 Years Ago  

Posted 13 November 2010 - 07:33 PM

Got my £20 refund yesterday.

#178 SirStuie   CAGiversary! CAGiversary!   170 Posts   Joined 13.8 Years Ago  

SirStuie

Posted 14 November 2010 - 04:35 PM

They just reversed the paypal transaction for me so I got the full amount. Thing that annoyed me the most was that each of the emails I sent got a sotck reply. Wont be using the Shop Direct group again no matter how good the deal.

#179 RazorD   CAG Veteran CAGiversary!   29 Posts   Joined 12.5 Years Ago  

Posted 11 January 2011 - 01:46 PM

Got a letter today saying that I used a promotional code when I wasn't supposed too, and requesting i call them to pay them the difference.

#180 MightyJordan   CAG Veteran CAGiversary!   23 Posts   Joined 11.3 Years Ago  

MightyJordan

Posted 11 January 2011 - 02:52 PM

Got a letter today saying that I used a promotional code when I wasn't supposed too, and requesting i call them to pay them the difference.

So, in what way will you tell them to get stuffed? :P