Jump to content


- - - - -

GGT 311 Was Downgraded Without Explanation


#61 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:19 AM

Diet Nullified.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#62 Mega Man   SUPER FIGHTING ROBOT CAGiversary!   17190 Posts   Joined 7.6 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:25 AM

yo dawg some pretty ricky worn sandals doe

 

 

yeah smart decision skipped studying to watch this random ass game oh well #yolo

''stick around for tekken'' Lol nah



#63 Mega Man   SUPER FIGHTING ROBOT CAGiversary!   17190 Posts   Joined 7.6 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:29 AM

finally a blazblue scene in san antonio

hype



#64 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:35 AM

Cool I'll be in San Antonio in April, good shit on them getting prepared for me.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#65 luxuria   Memories of You CAGiversary!   5651 Posts   Joined 6.6 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:37 AM

I guess I'm watching 300 tonight.

 

Whatever. Better than the boat movie with that guy with the animal fetish. 



#66 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:38 AM

Why not the movie about the guy with the car fetish instead of the movie about the guy with a guy fetish?


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#67 luxuria   Memories of You CAGiversary!   5651 Posts   Joined 6.6 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:41 AM

Because it isn't the movie with the woman with the wig and #independentwoman fetish. 



#68 MoCiWe   Sporked In The Heart CAGiversary!   7296 Posts   Joined 9.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 01:54 AM

Internet upgrade achieved, awwwwwwwwwwwwwwyyeeeeaaaaaahhhhhhh


659629.png?68329996

 

I like to stream sometimes! twitch.tv/mociwe


#69 Mega Man   SUPER FIGHTING ROBOT CAGiversary!   17190 Posts   Joined 7.6 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 02:08 AM

Cool I'll be in San Antonio in April, good shit on them getting prepared for me.

lets go to a subway together



#70 phantomphoenix   Make It Loud! CAGiversary!   2379 Posts   Joined 5.8 Years Ago  

phantomphoenix

Posted 15 March 2014 - 02:21 AM

Even in games he likes to see woman beat on...

Better than seeing men beat off...?



#71 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 04:32 AM

The shit streaming on PS4 is so fuckin weird no wonder why OG gunm watches it.

 

There's one with three small azn girls just dancing around to thriller with cat ears and shit and another with just some family lounging around smoking weed.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#72 phantomphoenix   Make It Loud! CAGiversary!   2379 Posts   Joined 5.8 Years Ago  

phantomphoenix

Posted 15 March 2014 - 04:34 AM

I understand that there are nine possible combinations between two players playing Rock, Paper, Scissors (Rock, Scissors, Paper (Paper, Rock, Scissors (Paper, Scissors, Rock (Scissors, Rock, Paper (Scissors, Paper, Rock))))), but there are only three outcomes! I mean, c’mon!!!



#73 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 04:37 AM

WHY IS EVERYONE VAPIN'?!


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#74 whoknows   Time and Eternity for all of time and eternity CAGiversary!   39476 Posts   Joined 12.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 06:04 AM

"Shots fired" - Black guy in Need For Speed.


you are a pillar of the video game/gaming community.  

Thanks you are truly a pillar of the community!

 

It's because of pillars like you, I remain in this community.  Thank you!

 

Spoken like a true pillar. The community sends its many thanks.

 

How dare you speak to the pillar of our community that way. If he says you're a closet vita fan he knows what he's talking about.

 

 


#75 weevles   No. CAGiversary!   17508 Posts   Joined 12.0 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:02 AM

Whelp PS3 DS2 is ugly as shit.  It is also less forgiving than all the previous games.

 

I like how

Spoiler



#76 MoCiWe   Sporked In The Heart CAGiversary!   7296 Posts   Joined 9.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 09:10 AM

I like how

Spoiler

When I saw that I went NOPE and went the other way haha


659629.png?68329996

 

I like to stream sometimes! twitch.tv/mociwe


#77 snakeybro   Banned Banned   9668 Posts   Joined 4.1 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 09:17 AM

me and moey playin that titanfall, hype!


Now Playing:  :3ds: Shovel Knight, Zelda: ALBW, Kirby Triple Deluxe    :ps3: RE5 Gold, Mafia II, Bayonetta, RE4   :ps4: GTA V 

:xb1: Watch_Dogs, Evil Within, Sleeping Dogs, Dead Rising 3, Shadow Warrior, Far Cry 4, Alien, Halo MCC  

  :wiiu: Shovel Knight NG+, RE Revelations, Darksiders II, Batman Arkham Origins, Shantae & The Pirate's Curse, Captain Toad, Bayo 2, Ducktales Remastered

solidSNAKE231989.png

768817.png


#78 The Crotch   There are ten sticks of dynamite waiting for you. CAGiversary!   14925 Posts   Joined 10.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 11:34 AM

So after the rollercoaster that was WVGCW Breakdown 2/3, I'm left with a lot of good .gif material. Setting aside the pathing errors and targetting madness of Morrigan and She-Hulk vs Ema and Maya, though, there are two clear standout matches.

 

Defending champion Ayla

ibkLmgm5ToPkwa.gif

 

vs Bayonetta

ip0TyYB01LvVM.gif

 

for the WVGCW Championship:

 

Spoiler

 

But then there was the thing that was Chie Satonaka vs Sindel vs Gruntilda vs Tina Armstrong vs Faith vs Rydia for the WVGCW Casualette Title:

 

Spoiler

Posted Image


#79 MoCiWe   Sporked In The Heart CAGiversary!   7296 Posts   Joined 9.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 11:34 AM

Dang, got a MEGA MEGA Kill in Titanfall (Killtacular in Halo, 5 kills 4 seconds apart), had 34 kills, 1 flag cap and 5 returns haha

 

Also, R.I.P Crotch


659629.png?68329996

 

I like to stream sometimes! twitch.tv/mociwe


#80 BlueScrote   CAGiversary! CAGiversary!   4859 Posts   Joined 9.9 Years Ago  

BlueScrote

Posted 15 March 2014 - 01:50 PM

Get a tattoo of a licensed property to remember the moment forever but then just get it removed later?


You sound a little salty.

#81 dmaul1114   Banned Banned   24688 Posts   Joined 12.5 Years Ago  

dmaul1114

Posted 15 March 2014 - 02:40 PM

Finished Contrast. Liked it a lot other than glitches. Had to replay the lighthouse as I ran into the bug where the light on the stage doesn't trigger the ending sequence. I got all the collectibles, but missed some luminaries.

Have played some Resogun. Not a big fan of schmups, but it's pretty fun for what it is. Missed UPS yesterday so I won't get Killzone until Monday.

3DS Friend Code: 2595-0524-8826

Bluray Collection
DVD Collection


#82 weevles   No. CAGiversary!   17508 Posts   Joined 12.0 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:34 PM

When I saw that I went NOPE and went the other way haha



But he drops a cool ring doe. There's also an item he's guarding as well.

#83 weevles   No. CAGiversary!   17508 Posts   Joined 12.0 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:36 PM

I also played a little Titan fall. Its fun but hard to get used to some of the keyboard controls.

#84 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:42 PM

I don't want to relive it again.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#85 whoknows   Time and Eternity for all of time and eternity CAGiversary!   39476 Posts   Joined 12.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:46 PM

I want to relive Need For Speed in theaters again.


you are a pillar of the video game/gaming community.  

Thanks you are truly a pillar of the community!

 

It's because of pillars like you, I remain in this community.  Thank you!

 

Spoken like a true pillar. The community sends its many thanks.

 

How dare you speak to the pillar of our community that way. If he says you're a closet vita fan he knows what he's talking about.

 

 


#86 The Crotch   There are ten sticks of dynamite waiting for you. CAGiversary!   14925 Posts   Joined 10.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:48 PM

I don't want to relive it again.


Posted Image


#87 Action!   bwip CAGiversary!   7332 Posts   Joined 7.2 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:48 PM

I would talk about the Hawkgirl hype that just happened, but I know I'm the only one watching.


Check out my art blog.      |      Trade List

 

Open for commissions. Ask me to draw for you.


#88 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 08:59 PM

You're probably right cuz I don't see no Injustice on right now.

 

You drunk.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#89 Indignate   Hell Yeah, I’m the Motherfucking Princess! CAGiversary!   18384 Posts   Joined 8.7 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 09:02 PM

Oh, nobody told me Kombatnetwork was there.

 

Time to stop watching this low-tier Blazblue pool play.


I'm putting Wiis in Switch boxes and trading them into Amazon.

 


#90 whoknows   Time and Eternity for all of time and eternity CAGiversary!   39476 Posts   Joined 12.9 Years Ago  

Posted 15 March 2014 - 09:08 PM

Going to Taco Bell

 

#5buckbox

 

#greatvalue

 

#greatmexicancuisine


you are a pillar of the video game/gaming community.  

Thanks you are truly a pillar of the community!

 

It's because of pillars like you, I remain in this community.  Thank you!

 

Spoken like a true pillar. The community sends its many thanks.

 

How dare you speak to the pillar of our community that way. If he says you're a closet vita fan he knows what he's talking about.