Jump to content


* * - - - 15 votes

G Fuel Energy Drink Tubs + Free Shaker Cup + 30% Off + CAG Giveaway Winners


#31 LonelyBacteria  

LonelyBacteria

Posted 27 July 2017 - 02:59 AM

What dumbass doesn't surf with some adblocker of some kind?


Sir, you are talking to a dumbass!

#32 315Retro   Westside Wizard CAGiversary!   1283 Posts   Joined 7.6 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 03:07 AM

What dumbass doesn't surf with some adblocker of some kind?


I sure as shit do, but I also know it's screwing up the sites revenue. If they wanna make a few bucks from people by posting an energy powder who really cares lol.

#33 BlackRockWaifu   Advocate for the Black Friday Champion Fredyyy CAGiversary!   2984 Posts   Joined 5.6 Years Ago  

BlackRockWaifu

Posted 27 July 2017 - 04:45 AM

Shoutouts to AJ Styles.



#34 mitch079   Mumm-Ra shares with no one! CAGiversary!   12736 Posts   Joined 15.0 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 05:26 AM

To hell with diluting it with water!

465347.gif?b64lines=



#35 ZombiesWorld   Would you kindly? CAGiversary!   749 Posts   Joined 7.7 Years Ago  

ZombiesWorld

Posted 27 July 2017 - 12:02 PM

If I try this and It ends up causing me have a heart attack and/or kills me, will CheapyD pay for my hospital bills and/or funeral? 

 

 

If so, I'm in for 10!



#36 Z-Saber   moon2S CAGiversary!   6258 Posts   Joined 14.3 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 12:10 PM

I know you're joking, but that's not how it works.

#37 EvilChamp   Super Nintendo CAGiversary!   2283 Posts   Joined 8.1 Years Ago  

EvilChamp

Posted 27 July 2017 - 12:17 PM

OMG THIS IS IN THE ENERGY DRINK DEALS MEGA THREAD



#38 derrtaysouth95   CAGiversary! CAGiversary!   1473 Posts   Joined 12.2 Years Ago  

derrtaysouth95

Posted 27 July 2017 - 12:58 PM

OMG THIS IS IN THE ENERGY DRINK DEALS MEGA THREAD


Is that really a thing around here?

#39 EvilChamp   Super Nintendo CAGiversary!   2283 Posts   Joined 8.1 Years Ago  

EvilChamp

Posted 27 July 2017 - 01:21 PM

Is that really a thing around here?

Yes. 



#40 BarneyBadAss  

BarneyBadAss

Posted 27 July 2017 - 01:24 PM

A lot of the Pros that promote these drinks make their sponsor put water inside the cans.
I'll stick with my cold brew coffee maker from Toddy. Thanks anyways OP.

#41 derrtaysouth95   CAGiversary! CAGiversary!   1473 Posts   Joined 12.2 Years Ago  

derrtaysouth95

Posted 27 July 2017 - 02:56 PM

Yes.


Well for the record the Red Bull knockoff at Aldi called Red Thunder is solid. 4 cans for like $2-$3.

They also have a Monster knockoff but haven't tried it.

#42 slppedyoursster   CAGiversary! CAGiversary!   708 Posts   Joined 9.1 Years Ago  

slppedyoursster

Posted 27 July 2017 - 03:38 PM

Cheapy must have underestimated the cost of watering all of his rocks. 

 

First, Overwatch secretly became a sponsor of the show and now this...sad!

 

Proof of Overwatch sponsorship:

1) Cheapy's love for it

 

2) "Wombat's News and Stuff " is now "Wombat's Overwatch News and Stuff"

 

3) Mentioning Overwatch by using his "kid" - probably not even related - as proof that Overwatch is awesome and that "Tai's" - probably a fake name - friends think people who play Overwatch are cool 

 

4) Constant mentioning of loot crates

 

You can't trick us, Cheapy! Shame! Shame! 



#43 BossKey_Fox   Better Than You CAGiversary!   20896 Posts   Joined 13.2 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 03:42 PM

Well for the record the Red Bull knockoff at Aldi called Red Thunder is solid. 4 cans for like $2-$3.

They also have a Monster knockoff but haven't tried it.

What's the monster knockoff called?  



#44 EvenFlow  

EvenFlow

Posted 27 July 2017 - 04:09 PM

I need all the tubs and a copy of Overwatch for the XBox One.....please?



#45 derrtaysouth95   CAGiversary! CAGiversary!   1473 Posts   Joined 12.2 Years Ago  

derrtaysouth95

Posted 27 July 2017 - 04:59 PM

What's the monster knockoff called?


Gridlock. Not sure on cost. Not a fan of Monster energy beverages (too sweet tasting).

#46 MobileVortex  

MobileVortex

Posted 27 July 2017 - 05:20 PM

Why can't I report this non gaming garbage?

Can't someone just make a better site? Cheepy is doing more and more of this.

I mean you could GTFO.  He can do whatever he wants with his site.



#47 Mando44646   CAG in Training CAGiversary!   171 Posts   Joined 6.7 Years Ago  

Mando44646

Posted 27 July 2017 - 05:24 PM

uhhhh



#48 Bumslie   Have you ever seen the Boognish? CAGiversary!   5781 Posts   Joined 9.6 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 05:26 PM

I'll stick with the Orange Tang.

#49 zlatour   Banned Banned   1785 Posts   Joined 11.6 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 06:01 PM

I mean you could GTFO. He can do whatever he wants with his site.


Rules are rules

#50 MobileVortex  

MobileVortex

Posted 27 July 2017 - 06:11 PM

Rules are rules

the ruler has no rules.



#51 jennytellia   CAG Veteran CAGiversary!   15 Posts   Joined 8.8 Years Ago  

jennytellia

Posted 27 July 2017 - 06:14 PM

PSA: G-Fuel is way easier to snort when its in the tub vs the packets. Its all about portion control folks. 



#52 whodoneit   Cheap Ass Player? Apparently CAGiversary!   805 Posts   Joined 5.7 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 06:17 PM

the ruler has no rules.

Smoke his pole a little harder why don't you. Lol!



#53 MobileVortex  

MobileVortex

Posted 27 July 2017 - 06:21 PM

Smoke his pole a little harder why don't you. Lol!

LULWHT?  you seem mad.



#54 whodoneit   Cheap Ass Player? Apparently CAGiversary!   805 Posts   Joined 5.7 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 06:24 PM

LULWHT?  you seem mad.

Says the guy telling people to GTFO of the thread  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  



#55 jennytellia   CAG Veteran CAGiversary!   15 Posts   Joined 8.8 Years Ago  

jennytellia

Posted 27 July 2017 - 06:28 PM

PSA: G-Fuel is way easier to snort when its in the tub vs the packets. Its all about portion control folks. 

UPDATE: Doc told me I had to quite the GFUEL and go back to the "other supplimental power powder" because it was better for my health 



#56 MobileVortex  

MobileVortex

Posted 27 July 2017 - 06:30 PM

Says the guy telling people to GTFO of the thread  :rofl:  :rofl:  :rofl:  :rofl:  

attack and get attacked... wait i see what you did there :) <3



#57 whodoneit   Cheap Ass Player? Apparently CAGiversary!   805 Posts   Joined 5.7 Years Ago  

Posted 27 July 2017 - 06:34 PM

attack and get attacked... wait i see what you did there :) <3

We're all just having fun in the thread  :D/



#58 waltercartman   Don't Be A Dingus CAGiversary!   394 Posts   Joined 11.4 Years Ago  

waltercartman

Posted 27 July 2017 - 07:23 PM

I mean you could GTFO. He can do whatever he wants with his site.

I've been here 10 years. You GTFO 😁

#59 Drathdon   Lurker? Nope, just know how to keep quiet. CAGiversary!   65 Posts   Joined 6.7 Years Ago  

Drathdon

Posted 27 July 2017 - 08:37 PM

We're all just having fun in the thread  :D/

That's allowed?



#60 Electroplasm   Destroy Erase Improve CAGiversary!   1673 Posts   Joined 5.5 Years Ago  

Electroplasm

Posted 27 July 2017 - 09:03 PM

This thread has delivered from the moment Cheapy typed "Official energy drink of Esports" with a straight face 😅 . Anyway, it was nostalgic seeing a post by Cheapy. Take care brah ✌