Jump to content


* - - - - 1 votes

PS4 XCOM 2 Walmart 1.98$ Free Shipping


#1 Formula65  

Formula65

Posted 19 January 2019 - 05:40 PM

PS4 XCOM 2 1.98$ Free Shipping

http://www.walmart.c...477485/52736990

#2 gospelman   Irreducibly Complex CAGiversary!   1582 Posts   Joined 9.5 Years Ago  

Posted 19 January 2019 - 05:42 PM

third party seller.. might not get it but ordered a couple.  thanks



#3 dreweth99   CAG Veteran CAGiversary!   239 Posts   Joined 10.0 Years Ago  

dreweth99

Posted 19 January 2019 - 05:43 PM

Weird. In for one!

#4 KGear49   CAG Veteran CAGiversary!   70 Posts   Joined 10.8 Years Ago  

Posted 19 January 2019 - 05:46 PM

Misleading unless nobody else is being forced to pay Merchandising fee of $6.00.

 

 

Subtotal(1 item)  $1.98

Shipping Free

Merchandising fee $6.00

Estimated taxes and fees $0.14 

Estimated Total  $8.12



#5 blacktrinary   CAG Veteran CAGiversary!   262 Posts   Joined 13.7 Years Ago  

blacktrinary

Posted 19 January 2019 - 05:49 PM

Well, that was quick. Sold out while checking out.



#6 gospelman   Irreducibly Complex CAGiversary!   1582 Posts   Joined 9.5 Years Ago  

Posted 19 January 2019 - 05:55 PM

Misleading unless nobody else is being forced to pay Merchandising fee of $6.00.

My order had no fees, might just be for kefkas.



#7 lionheart059   CAG in Training CAGiversary!   394 Posts   Joined 6.2 Years Ago  

lionheart059

Posted 20 January 2019 - 03:16 AM

Great deal if it pans out, third party sellers can get sketchy.  Picked up my XB1 copy from TRU (RIP) and had a fantastic time with it.



#8 DannyEndurance  

DannyEndurance

Posted 20 January 2019 - 04:48 AM

That awkward moment when you're mad you missed out on a game deal... Then realize you already own the game.



#9 AlexFlame116   Impulse Buyer Extreme CAGiversary!   141 Posts   Joined 2.4 Years Ago  

AlexFlame116

Posted 21 January 2019 - 08:42 PM

Lol my order was cancelled because apparently the item was damaged according to the seller.

#10 gospelman   Irreducibly Complex CAGiversary!   1582 Posts   Joined 9.5 Years Ago  

Posted 21 January 2019 - 08:59 PM

Mine was as expected

 
"Thank you for contacting Nationwide Distributors. We apologize for the inconvenience, but we had to cancel your order due to a pricing error. Your refund has been issued."


#11 Cheapskate McGee   Meme Man CAGiversary!   90 Posts   Joined 7.1 Years Ago  

Cheapskate McGee

Posted 21 January 2019 - 09:45 PM

Lol my order was cancelled because apparently the item was damaged according to the seller.

Same for me.