Jump to content


Nick51705

Member Since 05 Jan 2015
Offline Last Active Today, 11:20 PM
**---

#14135107 The Gamestop Thread

Posted by Nick51705 on 24 February 2019 - 07:52 PM

Really? I've had a couple of Gamestops charge me refurbishment fees because I had no case, saying it costs them money to have to provide a case. Were they lying to me?


Someone tried this with me when I was trading in a stack of Wii U games disc only. She even went into the back to “call her manager” to confirm the refurb fee is legit because it costs money to create cases and print a label. I said nah and left with my games and left a survey. The DM called me next day and apologized profusely and that it shouldn’t happen.


#13928247 Official Xbox Marketplace Trade Thread - READ THE OP! ONE POST EVERY THRE...

Posted by Nick51705 on 17 January 2018 - 05:38 PM

[H] Halo Wars 2 Season Pass + Halo Wars: Definitive Edition
[W] $5 PayPal or $5 eShop

Edit: Sold!


#13914394 Official Collector's Edition Compilation IX - 2018

Posted by Nick51705 on 25 December 2017 - 07:44 PM

Merry Christmas! Thanks for all of your hard work, Vogyn! I look forward to getting a lot of CEs in 2018.


#13893552 $9.99 Collector's Edition Strategy Guides @ Gamestop.com

Posted by Nick51705 on 28 November 2017 - 12:20 AM

Seriously tempted on some of these but no idea what the 'bonus content' for them entails. Doesn't seem like CE guides come with much anymore.

I see them more as art books than anything else anymore.

 

Thanks OP!




#13880768 Official Xbox Marketplace Trade Thread - READ THE OP! ONE POST EVERY THRE...

Posted by Nick51705 on 18 November 2017 - 04:42 AM

No it was a joke lol never mind it was in poor taste anyway


Oh, I get it now lol


#13880676 Official Xbox Marketplace Trade Thread - READ THE OP! ONE POST EVERY THRE...

Posted by Nick51705 on 18 November 2017 - 02:38 AM

[H] Shadow of War Gold Edition

 

[W] $35 PayPal F&F

 

Not gonna bargain on price.

 

Edit: All gone!




#13864672 Official Collector's Edition Compilation VIII - 2017 & 2018

Posted by Nick51705 on 31 October 2017 - 06:11 PM

Anyone thinking of getting this?




#13840391 Official Collector's Edition Compilation VIII - 2017 & 2018

Posted by Nick51705 on 26 September 2017 - 10:53 PM

Imported some stuff recently:

 

https://i.imgur.com/vREtDFx.jpg

 

I forget from time to time how epic Zelda music is to me. This concert was great to listen to.




#13834298 Official Collector's Edition Compilation VIII - 2017 & 2018

Posted by Nick51705 on 18 September 2017 - 09:02 PM

My Hero of Time vinyls came in. They look great, just need a record player now...




#13826002 Official Collector's Edition Compilation VIII - 2017 & 2018

Posted by Nick51705 on 05 September 2017 - 10:55 PM

My Best Buy Destiny 2 CE is delayed thanks to Harvey. I'm gonna pick up my GameStop one I guess and sell the Best Buy one. 




#13825998 GameStop Ad 8/30-9/5

Posted by Nick51705 on 05 September 2017 - 10:54 PM

My significant other thinks I am drug dealer?

Just explain to here that this is a hobby and that it is not illegal.

My mom pleaded me to stop because it looks like money laundering and I might get in trouble lmao.




#13825991 Official Collector's Edition Compilation VIII - 2017 & 2018

Posted by Nick51705 on 05 September 2017 - 10:47 PM

Managed to snag a second Metroid Legacy from Amazon Germany. Hopefully it doesn't get cancelled. The SNES Mini went up on Amazon France a few minutes ago too. Both sold out again.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Noooo I still don't have a preorder for a Legacy Edition :(




#13824940 GameStop Ad 8/30-9/5

Posted by Nick51705 on 04 September 2017 - 10:26 PM

I plan on returning my pre-owned game within 7 days to compensate for the purchase to get 60% trades. Anyone know if that should work fine?


If you can't afford a $1-2 loss via a shitty DS game for 60% more credit, you should just not do it. A return is a hassle and hurts employees. Think about the long germ.

Also I have heard of stories of employees denying you the return or somehow trying to take the extra credit back.


#13824883 GameStop Ad 8/30-9/5

Posted by Nick51705 on 04 September 2017 - 09:20 PM

Thanks guys. Gonna go to Target tomorrow.

If you are looking for a cheap game for the 50% boost, my gamestops have been putting cheap DS games in a bin by the register. Just pick one of those and accept the ~$1 loss.


#13824840 GameStop Ad 8/30-9/5

Posted by Nick51705 on 04 September 2017 - 08:30 PM

Hey man you don't actually need destiny labeled pop tarts to get the XP bonus codes, any box of poptarts should do. I personally did it myself. Just need to text the receipt like the destiny labeled ones say. The receipt doesn't differentiate destiny poptarts vs non destiny poptarts


Thanks bro, I'm gonna do this.