Jump to content



Photo
- - - - -

XBOX Code Drop ~ NO BEGGING! NO TRADING!


  • This topic is locked This topic is locked
11256 replies to this topic

#1021 kitpowers007

kitpowers007

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 05:53 AM

48 hour free trial code

HB62W9WJ9XMQKRVH292HXCYMW

My computer is messing up so not going to try to do some game with the code.

:360: :50,000 - 4/21/2011. 3 days short of my 3 year Xbox 360 anniversary.

:360: :88888 - 10/6/2013
34gvq51.jpg2vl4nrt.jpg


#1022 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 05:53 AM

LOL damn it! I already have it ¬¬
I should have read before...

#1023 m3g4t0ky0

m3g4t0ky0

Posted 13 March 2011 - 05:54 AM

48 hour free trial code

HB62W9WJ9XMQKRVH292HXCYMW

My computer is messing up so not going to try to do some game with the code.

Thank you!

#1024 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 05:55 AM

Anyone get the recon helmet code? :S
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1025 Zexy

Zexy

    I know I'm sexy

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 05:59 AM

CTWCJ-DXYG3-JKR9J-2Y?6?-HR4KZ
??= the game I believe to be the game referred in thereefernander's code giveaway

#1026 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:00 AM

CTWCJ-DXYG3-JKR9J-2Y?6?-HR4KZ
??= the game I believe to be the game referred in thereefernander's code giveaway



Gone, what was it anyway?

#1027 COLDblood

COLDblood

    Avatar Hunter

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:08 AM

This code will only work for silver members:

K3FJF-T67?R-X?3YB-KBP8B-R44??

First two ?? are his NBA Jersey number
Last two ?? are his initials.

Posted Image

#1028 mannysgoldglove

mannysgoldglove

    NooB KilleR

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:09 AM

This code will only work for silver members:

K3FJF-T67?R-X?3YB-KBP8B-R44??

First two ?? are his NBA Jersey number
Last two ?? are his initials.

Posted Image


Your making this wayyy to hard :P

#1029 Zexy

Zexy

    I know I'm sexy

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:09 AM

3dv9y-????t-2xgg9-3m624-mvghz
omfg!

#1030 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:10 AM

I think I'm going to take a trivial approach at this,

??DHD-H2WWP-49W??-7X2FQ-623?Y

All of the missing pieces have to do with a upcoming video game.
The first part of the code is the initials of the Game.
The third part needs this hint: "Why is this game not out yet? Why do I have to wait until April 19? Why must they torture me!"
And finally the last part is the number of characters in the first game of this series.

Have fun!


People seemed to have problems did someone get it?
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1031 zero26

zero26

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:11 AM

This code will only work for silver members:

K3FJF-T67?R-X?3YB-KBP8B-R44??

First two ?? are his NBA Jersey number
Last two ?? are his initials.

Posted Image

Ty got
Posted Image

#1032 mannysgoldglove

mannysgoldglove

    NooB KilleR

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:11 AM

Ty got


You figured it out?

#1033 m3g4t0ky0

m3g4t0ky0

Posted 13 March 2011 - 06:13 AM

People seemed to have problems did someone get it?

I kept running into an invalid code error entering what I thought it was.

#1034 mannysgoldglove

mannysgoldglove

    NooB KilleR

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:14 AM

I kept running into an invalid code error entering what I thought it was.


Same here, Im 99.99% sure I had it right

#1035 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:14 AM

I kept running into an invalid code error entering what I thought it was.



Same as everyone else, I quitted trying though, I realized I already have it xD

#1036 COLDblood

COLDblood

    Avatar Hunter

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:16 AM

it was 23 MJ. It shows invalid if you are a gold member.

#1037 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:16 AM

The 3rd section with the hint the keyword was WHY tried not being too obvious but that is probably what everyone was having trouble with. Seemed to think it was UK.
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1038 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:17 AM

The 3rd section with the hint the keyword was WHY tried not being too obvious but that is probably what everyone was having trouble with. Seemed to think it was UK.



Nope, at least me, I knew it was WHY. Still no luck. Maybe you should recheck for any typo.

#1039 mannysgoldglove

mannysgoldglove

    NooB KilleR

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:18 AM

The 3rd section with the hint the keyword was WHY tried not being too obvious but that is probably what everyone was having trouble with. Seemed to think it was UK.


I was trying WHY and it was coming up as invalid

#1040 m3g4t0ky0

m3g4t0ky0

Posted 13 March 2011 - 06:18 AM

The 3rd section with the hint the keyword was WHY tried not being too obvious but that is probably what everyone was having trouble with. Seemed to think it was UK.

I figured the third section out after you gave that second hint.

#1041 Owen

Owen

    CAG Veteran

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:19 AM

Nope, at least me, I knew it was WHY. Still no luck. Maybe you should recheck for any typo.


That would be too funny after wasting all this time there is a typo somewhere else in the code.

#1042 mannysgoldglove

mannysgoldglove

    NooB KilleR

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:19 AM

That would be too funny after wasting all this time there is a typo somewhere else in the code.


lol

#1043 COLDblood

COLDblood

    Avatar Hunter

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:20 AM

LOL glad I never make typos...:D

#1044 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:21 AM

LOL glad I never make typos...:D


You made a type yesterday? lol, I'm pretty sure there wasn't one.

EDIT: MY BAD

46W??
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1045 COLDblood

COLDblood

    Avatar Hunter

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:22 AM

Last three I posted before the 48hr code I made a typo... damn weekends and beer.

#1046 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:22 AM

You made a type yesterday? lol, I'm pretty sure there wasn't one.

EDIT: MY BAD

46W??


Hahaha, that has to be the most ironic typo ever! (Typo on the "typo" word)

We all make typos every once in a while (:

Says I already own it XD

#1047 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:23 AM

lmao, irony indeed. Sorry for the trouble. Damn, Here I was thinking "I'm the hidden code master, mwa haha!"
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1048 eugaet

eugaet

    1d20 to save vs CAG

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:25 AM

No, I think my Banshee avatar prop code wins that award. ;)

Still unredeemed BTW...it's been over a week now.

Tradelist: LINK :: Strategy Guide Tradelist: LINK :: XBLA Code Tradelist: LINK


#1049 thereefernander

thereefernander

    CAG Best Buy Employee

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:26 AM

No, I think my Banshee avatar prop code wins that award. ;)

Still unredeemed BTW...it's been over a week now.


I must have missed that one.
htv6oenzsznakco9zuqt.png
Signature created by Audacious.
616464.png

#1050 McWolves

McWolves

    CAGiversary!

  • CAGiversary!

Posted 13 March 2011 - 06:28 AM

My sister just took that recon since no one had yet. Thanks thereefernander.