Jump to content


- - - - -

Target. 2ds XL Orange white clearance $74.98 YMMV


#1 BentoBox  

BentoBox

Posted 12 June 2018 - 09:59 PM

Hi,
Long time lurker, first time poster. I found the orange and white 2ds Xl on clearance at Target for 74.98 At the Target in Niagara Falls NY.

Had to wait 2 days before I could post this.

#2 KeepItLoki  

KeepItLoki

Posted 12 June 2018 - 10:02 PM

afaik it’s been clearanced at a handful stores the last few months

#3 ElvisTheGreat   Daddy CAGiversary!   592 Posts   Joined 3.9 Years Ago  

ElvisTheGreat

Posted 12 June 2018 - 10:03 PM

Brickseek is showing full price for me

#4 BentoBox  

BentoBox

Posted 12 June 2018 - 10:05 PM

At work now, trying to get 3 post so I can add the pic proof

#5 BentoBox  

BentoBox

Posted 12 June 2018 - 10:05 PM

3rd post

#6 BentoBox  

BentoBox

Posted 12 June 2018 - 10:08 PM

20180612_060501.jpg

#7 MR_E   CAGiversary! CAGiversary!   1843 Posts   Joined 12.8 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 10:08 PM

This has actually been posted in the Target clearance thread for a while.  Here's the Brickseek link for those that are interested:

https://brickseek.co...sku=207-01-7002

 

I'm actually down in the WNY southtowns.  It's still $150 everywhere else in the area.  Niagara Falls is the only one here that has it discounted.  I was at the Orchard Park store today and saw it in the case still at MSRP.



#8 sasukekun   Cat-Like Typing Detected CAGiversary!   6710 Posts   Joined 14.1 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 10:10 PM

All Targets around me are at full price except one with 0 stock (Tukwila, WA) showing $44.98.



#9 etcrane   A Damn Fine Cup of Coffee CAGiversary!   4919 Posts   Joined 15.0 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 10:15 PM

What are the odds of success with picking it up at one store and then changing payment at the lower priced store?

#10 Kotor15   Okay kiddos, prepare to be schooled CAGiversary!   3050 Posts   Joined 3.3 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 10:52 PM

Will pay someone $75 shipped (unless you pay $44.98, then I'll pay $45 shipped.)

#11 ewto16   CAGiversary! CAGiversary!   122 Posts   Joined 10.9 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 11:36 PM

What are the odds of success with picking it up at one store and then changing payment at the lower priced store?


Good as long as it is still in their system. You have to wait at least 24 hours after your purchase though as it is a "high dollar" item. If it isn't in their system, you are screwed when you get there.

#12 ewto16   CAGiversary! CAGiversary!   122 Posts   Joined 10.9 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 11:37 PM

I'd be happy to pay someone a bit on top of the cost of a DS at $45 if you would ship it. If interested PM me.

#13 strikeratt   CAGiversary! CAGiversary!   1152 Posts   Joined 12.0 Years Ago  

Posted 12 June 2018 - 11:42 PM

I just came up to visit the falls on Saturday and visited the store. Even checked for clearance items. Can't believe I missed this by a day :(



#14 limelight022  

limelight022

Posted 13 June 2018 - 01:14 AM

Will pay someone $75 shipped (unless you pay $44.98, then I'll pay $45 shipped.)

So you want someone to cover taxes plus pay to ship it out of their own pocket for you...classy. 



#15 ~starlight~   CAG Veteran Silenced   1095 Posts   Joined 12.9 Years Ago  

~starlight~

Posted 13 June 2018 - 01:23 AM

So you want someone to cover taxes plus pay to ship it out of their own pocket for you...classy.

There's a few states like Oregon where they have 0% sales tax so they assume the rest of the country is like that :rolls eyes: and probably thinks the tiny 5% Red Card discount is their payment for shipping smh lol shipping a handheld console is not cheap lol.

#16 ElvisTheGreat   Daddy CAGiversary!   592 Posts   Joined 3.9 Years Ago  

ElvisTheGreat

Posted 13 June 2018 - 01:26 AM

Will pay someone $75 shipped (unless you pay $44.98, then I'll pay $45 shipped.)

This guy. This. Fucking. Guy.

Lmao.

#17 Kotor15   Okay kiddos, prepare to be schooled CAGiversary!   3050 Posts   Joined 3.3 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 03:24 AM

So you want someone to cover taxes plus pay to ship it out of their own pocket for you...classy.



Wow, this is what I'm talking about, this site is just full of flippers and scalpers now. Back in my day we used to drive around for hours looking for stuff for each other and just send it for free because we were the best damn community on the web. Then all of you flippers came with your GCU and Redbox flips and literally ruined the site. I'll have you know I drove 2 hours to pick up 2 $200 Destiny Ps4s and sold one of them to my friend at cost. You wanna know why? I'm a fucking Saint, that's why.

#18 abbabaab   CAG in Training CAGiversary!   1898 Posts   Joined 5.6 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 04:25 AM

Wow, this is what I'm talking about, this site is just full of flippers and scalpers now. Back in my day we used to drive around for hours looking for stuff for each other and just send it for free because we were the best damn community on the web. Then all of you flippers came with your GCU and Redbox flips and literally ruined the site. I'll have you know I drove 2 hours to pick up 2 $200 Destiny Ps4s and sold one of them to my friend at cost. You wanna know why? I'm a fucking Saint, that's why.

Please don't start chrislisting-ing. We don't need another one of those so soon.



#19 MarsGaming  

MarsGaming

Posted 13 June 2018 - 04:30 AM

Wow, this is what I'm talking about, this site is just full of flippers and scalpers now. Back in my day we used to drive around for hours looking for stuff for each other and just send it for free because we were the best damn community on the web. Then all of you flippers came with your GCU and Redbox flips and literally ruined the site. I'll have you know I drove 2 hours to pick up 2 $200 Destiny Ps4s and sold one of them to my friend at cost. You wanna know why? I'm a fucking Saint, that's why.

I don't think people would have given you as much shit if you at least offered to pay for the shipping (and taxes).



#20 gldndomer  

Posted 13 June 2018 - 04:59 AM

I'll have you know I drove 2 hours to pick up 2 $200 Destiny Ps4s and sold one of them to my friend at cost. You wanna know why? I'm a fucking Saint, that's why.

OMG was it Frank?? He told ME that he didn't have a PS4 yet, so I gave him my NIB Destiny PS4 and $40 cash! I bet he's a dirty freakin flipper... BRB gotta go downvote his entire reddit post history.



#21 Kotor15   Okay kiddos, prepare to be schooled CAGiversary!   3050 Posts   Joined 3.3 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 05:09 AM

I don't think people would have given you as much shit if you at least offered to pay for the shipping (and taxes).


The fact that you even have the opportunity to help me, romeogbs19, I mean Romeo, oops chrislisting, shit Kotor15, is payment enough.

#22 Glas   Rhythm Game Maniac CAGiversary!   246 Posts   Joined 5.0 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 08:36 AM

Hi guys, it's me from Chile, I am currently on Los Angeles, for E3 expo, I would appreciate tips and deals on some switch games ( I just bought a console last night).

Do you know any good deals around Koreatown? I think I have a GameStop nearby, but best buy is quite far.

Thank you in advance~

Sent from my Mi MIX 2S using Tapatalk

#23 Romeo   CAGiversary! CAGiversary!   3808 Posts   Joined 14.8 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 02:13 PM

Wow, this is what I'm talking about, this site is just full of flippers and scalpers now. Back in my day we used to drive around for hours looking for stuff for each other and just send it for free because we were the best damn community on the web. Then all of you flippers came with your GCU and Redbox flips and literally ruined the site. I'll have you know I drove 2 hours to pick up 2 $200 Destiny Ps4s and sold one of them to my friend at cost. You wanna know why? I'm a fucking Saint, that's why.


It’s funny you took half of my actual post here.

I’m hoping the perceived moocher wasn’t being serious. Seems like a troll job to me.

#24 stringycupps1  

stringycupps1

Posted 13 June 2018 - 06:43 PM

NY sales tax kills it



#25 paulwekiva   CAGiversary! CAGiversary!   712 Posts   Joined 8.0 Years Ago  

Posted 13 June 2018 - 11:42 PM

Regular price in Orlando area except for two locations that had it clearanced to $44.98 (!!!) but both are out of stock.



#26 ewto16   CAGiversary! CAGiversary!   122 Posts   Joined 10.9 Years Ago  

Posted 14 June 2018 - 03:37 AM

I am still interested in paying a bit extra for someone willing to buy one at the $45 price and ship, please.

#27 Romeo   CAGiversary! CAGiversary!   3808 Posts   Joined 14.8 Years Ago  

Posted 14 June 2018 - 04:45 AM

I am still interested in paying a bit extra for someone willing to buy one at the $45 price and ship, please.


Not gonna happen. There’s probably two stores in the entire US that have the price and it’s most likely an error. I’ve checked dozens of stores in various states on brickseek and none show that price.

#28 GizmoGC   I love Cheese CAGiversary!   12402 Posts   Joined 14.6 Years Ago  

Posted 14 June 2018 - 01:22 PM

I am still interested in paying a bit extra for someone willing to buy one at the $45 price and ship, please.

 

No one is going to do that for you. And "extra"? You mean $2 that won't even cover shipping or tax? 



#29 bonesawisready   YES! YES! YES! CAGiversary!   1502 Posts   Joined 6.9 Years Ago  

bonesawisready

Posted 14 June 2018 - 02:30 PM

I have the new 3DS, is it more comfortable? Shoulder buttons look more rounded and easier on hands

#30 wyatt8   CAG Veteran CAGiversary!   76 Posts   Joined 13.4 Years Ago  

Posted 14 June 2018 - 04:40 PM

Is the brickseek price always accurate?   Is it possible that it might be clearance price even though brickseek says $149.99?